Suzi rm 250 2T rozpad sie pierscien i uszkodzil cylinder!!!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Suzi rm 250 2T rozpad sie pierscien i uszkodzil cylinder!!!!

Post autor: Szuwar » sob, 8 wrz 2007, 20:30

Witam wczoraj zobaczylem ze w moj rm zaczyna tracic kompresje.Na cylindrze mam glebokom ryse.wiec chyba szlif albo nowa tuleja.tlok rowniez do wymiany.mam pytanko ile wyniesie mnie remont...i jak byla przyczyna tego skoro moto nie tracilo kompresji stopniowo tylko szybko i nagle
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 8 wrz 2007, 20:50

A tłoczek to kiedyś wymieniałeś? :roll:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 8 wrz 2007, 21:28

Kupiłem motor przed wakacjami i koleś powiedział mi że tłok byl niedawno wymieniany i robiony nicasil.Ja jeszcze nie wymieniałem tłoka.
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 8 wrz 2007, 22:08

haha i w to uwierzyłeś? :lol: :lol:

Pewnie jak kupowałeś fure to tłok powinien być już dawno wymieniony + polatałeś i taki oto efekt.

Luz między tłokiem a gładzią zrobił sie taki że połamało pierścień - proste.

także tłok koło 350zł, ciekawe jaką masz selekcje i jak głęboka jest ta rysa - honowanie zz 50-80zł a jeśli ta rysa to krater to niestety , new tuleja / nicasil
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 8 wrz 2007, 23:03

Uwierzyłem ponieważ były pozakładane nowiutkie uszczelki w cylindze.Obawiam się że uratuje mnie tylko tuleja.Raczej zamek się rozsypał i wyleciał z boku tłoka i wtedy wyrezał rysę w cylindrze(ok 1mm grubosci i 2 cm długości)MAM ZDJĘCIA ALE NIE WIEM JAK MAM JE WRZUCIĆ NA NETA!!!!
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

propnuje nicasil

Post autor: squash0 » czw, 13 wrz 2007, 02:15

jesli to w miare świeży moto to proponuje nicasil (razem z tłokiem to ok. 1000zł) a jak stary to wal tuleje ,co do awarii to musisz się przyzwyczaić że to sie zdaża nawet jak będziesz miał wszystko nowe i na czas wymienione oczywiście powinieneś po kupnie zdjąć cylinder i zobaczyć stan tłoka ,cylindra a najlepiej przed kupnem :roll:

Awatar użytkownika
Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » czw, 13 wrz 2007, 10:15

ja tez bym ci polecil nicasil bo tuleja to ostatecznosc. Jak wbijesz tuleje to nigdy juz moto nie bedzie chodzilo tak jak na nicasilu. Nie wiem jaki jest koszt tulei ale nicasil nawet jesli bedziesz musial naprawic/nadspawac cylinder to 650pln, max 1000pln i moto masz jak nowe. A tuleja to bezpowrotne niszczenie cylindra. Zastanow sie ile co cie bedzie kosztowalo i jak wplynie to na motor no i ile lat ma motor.

Dobry nicasil masz tu http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... cts_id=285
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » czw, 13 wrz 2007, 16:40

Dzieki panowie.Ze względu na wiek moto nie będę szlał z kasą .Wybrałem tuleję.Jest tańsza i szybsza w realizacji.[/url]
KTM EXC 520 2001 rok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”