Problem z wolnymi obrotami po remoncie
: ndz, 7 lip 2019, 15:28
Witam, złożyłem dziś silnik Hondy CR 125 z nową tuleja wkladana w motor techu wraz z nowym tokiem wossnera.
Silnik pracuje prawidłowo, ale mam problem z ustawieniem wolnych obrotów.
Śruba od składu mieszanki paliwo powietrze wykrecona 2 obroty, na takim ustawieniu pracuje najlepiej. Teoretycznie obrotu reguluje się śrubką gdzie włącza się ssanie, ale mogę tym kręcić w całym zakresie pracy i nie ma żadnej reakcji. Silnik aby pracował na wolnych obrotach to musi mieć podkręconą linke od gazu przy manetce, a tak nie powinno być.
Gaźnik byl czyszczony. Jak na lince gazu ustawie żeby chodził na wolnych obrotach to obroty i tak pomału spadają i silnik po chwili zgaśnie.
Jak powinna być ustawiona iglica przy nowym cylindrze I tłoku na dotarciu? Co jeszcze można wyregulowac aby trzymały się wolne obroty?
Silnik pracuje prawidłowo, ale mam problem z ustawieniem wolnych obrotów.
Śruba od składu mieszanki paliwo powietrze wykrecona 2 obroty, na takim ustawieniu pracuje najlepiej. Teoretycznie obrotu reguluje się śrubką gdzie włącza się ssanie, ale mogę tym kręcić w całym zakresie pracy i nie ma żadnej reakcji. Silnik aby pracował na wolnych obrotach to musi mieć podkręconą linke od gazu przy manetce, a tak nie powinno być.
Gaźnik byl czyszczony. Jak na lince gazu ustawie żeby chodził na wolnych obrotach to obroty i tak pomału spadają i silnik po chwili zgaśnie.
Jak powinna być ustawiona iglica przy nowym cylindrze I tłoku na dotarciu? Co jeszcze można wyregulowac aby trzymały się wolne obroty?