Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
-
Autor tematuTomsoncyk1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 23 maja 2019, 17:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Witam ,
Kupiłem w Niemczech Kawasaki kx250f z 2015r.
Motor został sprawdzony i nie było żadnych zarzutów ( silnik był zimny ). Po sprowadzeniu wymieniłem filtry , świece i olej.
Przejechałem 4mth i zaczął ciężko odpalać. Zostały ustawione luzy zaworowe ( nie było luzu w zaworach) i palił od strzała. Przejechałem 5 mth i motor znowu nie odpala , wyregulowane zostały znowu luzy i wszystko cacy , przejechałem 4,5 mth motor znowu nie odpala. Do wymiany zawory?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Pozdrawiam.
Kupiłem w Niemczech Kawasaki kx250f z 2015r.
Motor został sprawdzony i nie było żadnych zarzutów ( silnik był zimny ). Po sprowadzeniu wymieniłem filtry , świece i olej.
Przejechałem 4mth i zaczął ciężko odpalać. Zostały ustawione luzy zaworowe ( nie było luzu w zaworach) i palił od strzała. Przejechałem 5 mth i motor znowu nie odpala , wyregulowane zostały znowu luzy i wszystko cacy , przejechałem 4,5 mth motor znowu nie odpala. Do wymiany zawory?
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Pozdrawiam.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Rób górę zanim się zawór urwie.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Dla własnego dobra nie odpalaj go już. Silnik po kupnie należy rozebrać, zweryfikować, wymienić co jest użyte, złożyć i wtedy spokojnie eksploatować.
-
Autor tematuTomsoncyk1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 23 maja 2019, 17:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Cześć ,
Po sprawdzeniu , do wymiany są zawory ssące , wydechowe są ok. Wymieniać wszystkie , czy wymienić tylko ssące?
Po sprawdzeniu , do wymiany są zawory ssące , wydechowe są ok. Wymieniać wszystkie , czy wymienić tylko ssące?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
to zależy co masz na myśli pisząc, że są "ok"
są jak nowe? czy są lekko sklepane?
jeśli już są lekko sklepane to lepiej wymień wszystkie, bo te lekko sklepane ale wstępnie wciąż "ok" będą teraz coraz szybciej wymagały regulacji.
Jeśli zaś są jak nowe, nie wymagają regulacji a płytki wciąż są fabryczne, możesz je zostawić.
Druga sprawa to dobieranie zawora- tytan/ stal
są jak nowe? czy są lekko sklepane?
jeśli już są lekko sklepane to lepiej wymień wszystkie, bo te lekko sklepane ale wstępnie wciąż "ok" będą teraz coraz szybciej wymagały regulacji.
Jeśli zaś są jak nowe, nie wymagają regulacji a płytki wciąż są fabryczne, możesz je zostawić.
Druga sprawa to dobieranie zawora- tytan/ stal
-
Autor tematuTomsoncyk1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 23 maja 2019, 17:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Gniazda nie są wyklepane ani wypalone , głowica tez jest ok. Kontaktowałem się z Lobo Moto i czytałem , że do kawy najlepiej sprawdzają się tytanowe.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Wymień wydechowe też żeby pozniej nie bylo 'O KURVVA'
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
chodziło mi o wyklepanie samego zaworu. Jeśli nadal masz fabryczne płytki (sprawdź mikrometrem) a luz zawarowy jest wdg. serwisówki (sprawdź szelniomierzem) to zawory bym zostawił takie jakie są. Dobrze też aby i ssące i wydechowe były z takiego samego materiału (chociaż tutaj jest milion teorii i dyskusji... )
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Nie ma to żadnego znaczenia. Jeśli nawet ze wszystkich tytanowych, gdy jeden będzie stalowy lub na odwrót, to nie będzie to miało żadnego znaczenia.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
wiedziałem, że gdy to napiszę to zaraz odezwie się ktoś z inną teorią jedni twierdzią, że muszą być takie same inni, że nie. Ja nie wiem.. ale sama zasada działania i różnica w wadze może mieć jakiś wpływ... ale tylko teoretyzuje.Majster128 pisze: ↑śr, 29 maja 2019, 17:21Nie ma to żadnego znaczenia. Jeśli nawet ze wszystkich tytanowych, gdy jeden będzie stalowy lub na odwrót, to nie będzie to miało żadnego znaczenia.
-
Autor tematuTomsoncyk1
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 23 maja 2019, 17:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kx250f 2015 - problem z odpalaniem.
Cześć ,
Jutro głowica wraca z obróbki + wymienione ssące i wydechowe. Po złożeniu i ustawieniu luzów zaworowych , mogę odkręcać manetkę na maxa , czy przez jakiś czas oszczędzać motor ?
Jutro głowica wraca z obróbki + wymienione ssące i wydechowe. Po złożeniu i ustawieniu luzów zaworowych , mogę odkręcać manetkę na maxa , czy przez jakiś czas oszczędzać motor ?