Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
krivasto
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: pn, 21 maja 2018, 14:54
Motocykl: CRF 450
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser

Post autor: krivasto » wt, 15 sty 2019, 14:47

Jeżeli honowanie nie pomoże to może tulejowanie wystarczy? Czy lepiej nowy cylinder? Wszystko i tak pakuje do Ciebie i w tym tyg to wyślę.

Awatar użytkownika
Krolikx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: sob, 28 sty 2017, 11:36
Motocykl: Kawasaki Kx 125-->Yamaha Wr450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser

Post autor: Krolikx » wt, 15 sty 2019, 17:40

Do 4t tuleja to chyba nie opłacalne, lepiej kupić nowy Tajwański Nachmana cylinder i z głowy.Tulejowanie wyjdzie około połowę taniej ale to jednak tuleja.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser

Post autor: Majster128 » wt, 15 sty 2019, 21:05

Osobiście wykonałbym honowanie i polerowanie powierzchni cylindra. Eksploatowałbym cylinder dalej. Przy obecnych cenach nowych cylindrów z zamiennika, tulejowanie (ok 300-350 zł) jest co raz mniej opłacalne. A z zamieszczonych pomiarów wynika, że cylinder jest na pograniczu błędów kształtu, więc można go dojechać jeszcze z jednym lub dwoma tłokami.

juriy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: czw, 22 gru 2016, 00:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Status : Offline

Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser

Post autor: juriy » wt, 15 sty 2019, 21:41


CRF 450 honing. Wyszedł rozmiar cylindra +0,02 pozostał ślad od pracy kółek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”