Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser
-
Autor tematukrivasto
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: pn, 21 maja 2018, 14:54
- Motocykl: CRF 450
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser
Jeżeli honowanie nie pomoże to może tulejowanie wystarczy? Czy lepiej nowy cylinder? Wszystko i tak pakuje do Ciebie i w tym tyg to wyślę.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: sob, 28 sty 2017, 11:36
- Motocykl: Kawasaki Kx 125-->Yamaha Wr450
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser
Do 4t tuleja to chyba nie opłacalne, lepiej kupić nowy Tajwański Nachmana cylinder i z głowy.Tulejowanie wyjdzie około połowę taniej ale to jednak tuleja.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont Silnika CRF 450 2004 Cylinder, Tłok, Balanser
Osobiście wykonałbym honowanie i polerowanie powierzchni cylindra. Eksploatowałbym cylinder dalej. Przy obecnych cenach nowych cylindrów z zamiennika, tulejowanie (ok 300-350 zł) jest co raz mniej opłacalne. A z zamieszczonych pomiarów wynika, że cylinder jest na pograniczu błędów kształtu, więc można go dojechać jeszcze z jednym lub dwoma tłokami.