Zawór ssący CRF250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Piotr95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
Motocykl: CRF250 2014
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Zawór ssący CRF250

Post autor: Piotr95 » pn, 27 lut 2017, 15:10

Otóż reguluje zawory ssące, i na jednym zaworze gdzie wcześniej była płytka o grubości 1:90 luz się baaaardzo zmniejszył. Po włożeniu płytki 1:80 luzu wciąż niebyło, i po pomiarze z nałożoną "szklanką" bez płytki luz wynosi zaledwie 0,45. I pytanie jaką płytkę kupić ? I czy ogólnie coś jest nie tak z zaworami że taki mały luz powstał ?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zawór ssący CRF250

Post autor: tomasz12 » pn, 27 lut 2017, 21:33

Witam, prawdopodobnie siada gniazdo w głowicy, może zawór. Tak czy siak, konieczne jest zdemontowanie głowicy.

arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 54
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zawór ssący CRF250

Post autor: arczon » pn, 27 lut 2017, 22:23

Płytki masz do 1,2 to coś tam ci jeszcze zapasu zostało...

Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.

Kalkulator
http://www.maultechatv.com/techguides/V ... alculator/

Możesz sprawdzić kręcąc wałkiem jak mocno krzywka ciśnie na szklankę jak idzie na styk to jak policzysz, ze wzoru i podstawisz jako stary luz 0mm to wyjdzie ci plus minus płytka jaką potrzebujesz, jak ciśnie już mocno to nie wiem czy jest jakiś sposób aby trafić w płytkę :)

Do tego pytanie czy długo już masz ten sprzęt? czy nowy zakup? wiesz jakie masz tam zawory tytany czy stal?

No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych :) Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.

tomo200
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: sob, 10 cze 2017, 01:29
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zawór ssący CRF250

Post autor: tomo200 » wt, 11 lip 2017, 11:44

arczon pisze:
pn, 27 lut 2017, 22:23
Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.


No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych :) Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.
@arczon, a jak podparły Ci się zawory to nie wymieniałeś chwilę później? Bo miałem ostatnio ten sam problem[podparte, brak luzu] i po 2mth znowu to samo, palić nie chce, patrze a tam podparte no i wymieniałem. Wymieniłem na stalówki proxa [cały zestaw] i póki co śmiga jak szalona dalej :) pozdro
Nie trąb, dopiero się uczę! :confusion-seeingstars:
CRF 250R Enduro/Mx

arczon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 54
Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zawór ssący CRF250

Post autor: arczon » wt, 11 lip 2017, 23:29

tomo200 pisze:
wt, 11 lip 2017, 11:44
arczon pisze:
pn, 27 lut 2017, 22:23
Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.


No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych :) Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.
@arczon, a jak podparły Ci się zawory to nie wymieniałeś chwilę później? Bo miałem ostatnio ten sam problem[podparte, brak luzu] i po 2mth znowu to samo, palić nie chce, patrze a tam podparte no i wymieniałem. Wymieniłem na stalówki proxa [cały zestaw] i póki co śmiga jak szalona dalej :) pozdro
Jakiś czas potem robiłem generalkę, jak już zaczynają siadać to siadają do końca, ja zostałem na tytanach proxa i jak fabryka zrobiła, ale ja mam wersję X i tam dłużej wytrzymują a fabryki poprawiać nie chcę :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”