Zawór ssący CRF250
-
Autor tematuPiotr95
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
- Motocykl: CRF250 2014
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zawór ssący CRF250
Otóż reguluje zawory ssące, i na jednym zaworze gdzie wcześniej była płytka o grubości 1:90 luz się baaaardzo zmniejszył. Po włożeniu płytki 1:80 luzu wciąż niebyło, i po pomiarze z nałożoną "szklanką" bez płytki luz wynosi zaledwie 0,45. I pytanie jaką płytkę kupić ? I czy ogólnie coś jest nie tak z zaworami że taki mały luz powstał ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawór ssący CRF250
Witam, prawdopodobnie siada gniazdo w głowicy, może zawór. Tak czy siak, konieczne jest zdemontowanie głowicy.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawór ssący CRF250
Płytki masz do 1,2 to coś tam ci jeszcze zapasu zostało...
Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.
Kalkulator
http://www.maultechatv.com/techguides/V ... alculator/
Możesz sprawdzić kręcąc wałkiem jak mocno krzywka ciśnie na szklankę jak idzie na styk to jak policzysz, ze wzoru i podstawisz jako stary luz 0mm to wyjdzie ci plus minus płytka jaką potrzebujesz, jak ciśnie już mocno to nie wiem czy jest jakiś sposób aby trafić w płytkę
Do tego pytanie czy długo już masz ten sprzęt? czy nowy zakup? wiesz jakie masz tam zawory tytany czy stal?
No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.
Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.
Kalkulator
http://www.maultechatv.com/techguides/V ... alculator/
Możesz sprawdzić kręcąc wałkiem jak mocno krzywka ciśnie na szklankę jak idzie na styk to jak policzysz, ze wzoru i podstawisz jako stary luz 0mm to wyjdzie ci plus minus płytka jaką potrzebujesz, jak ciśnie już mocno to nie wiem czy jest jakiś sposób aby trafić w płytkę
Do tego pytanie czy długo już masz ten sprzęt? czy nowy zakup? wiesz jakie masz tam zawory tytany czy stal?
No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: sob, 10 cze 2017, 01:29
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawór ssący CRF250
@arczon, a jak podparły Ci się zawory to nie wymieniałeś chwilę później? Bo miałem ostatnio ten sam problem[podparte, brak luzu] i po 2mth znowu to samo, palić nie chce, patrze a tam podparte no i wymieniałem. Wymieniłem na stalówki proxa [cały zestaw] i póki co śmiga jak szalona dalej pozdroarczon pisze: ↑pn, 27 lut 2017, 22:23Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.
No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.
Nie trąb, dopiero się uczę!
CRF 250R Enduro/Mx
CRF 250R Enduro/Mx
-
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: śr, 28 gru 2016, 19:43
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zawór ssący CRF250
Jakiś czas potem robiłem generalkę, jak już zaczynają siadać to siadają do końca, ja zostałem na tytanach proxa i jak fabryka zrobiła, ale ja mam wersję X i tam dłużej wytrzymują a fabryki poprawiać nie chcętomo200 pisze: ↑wt, 11 lip 2017, 11:44@arczon, a jak podparły Ci się zawory to nie wymieniałeś chwilę później? Bo miałem ostatnio ten sam problem[podparte, brak luzu] i po 2mth znowu to samo, palić nie chce, patrze a tam podparte no i wymieniałem. Wymieniłem na stalówki proxa [cały zestaw] i póki co śmiga jak szalona dalej pozdroarczon pisze: ↑pn, 27 lut 2017, 22:23Mi jak się podparły zawory to kupiłem parę płytek w dół od tego co wyliczyłem na zerowy luz.
No i ten luz trzeba sprawdzać bo z tym podpartym zaworem to nie ma bata musiała ci słabo odpalać i gasnąć na wolnych Jak wyregulujesz i po chwili będzie to samo to oznacza ze trzeba te zawory walić i dać nowe.