Honda CRF450 04-05r
-
Autor tematuRafka
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: pn, 4 sty 2016, 17:38
- Motocykl: Kxf250 crf450 exc450
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda CRF450 04-05r
Witam, crf450 04-05r problem z kopniakiem, a mianowicie chodzi bardzo ciężko, jakby dekompresator nie otwierał zaworów, (zawory posiadają dobre luzy), sprawdzałęm również dekompresator z innego moto-bez zmian, honda pali od strzała, pracuje równo, tylko trzeba użyć dużej siły aby się przebić. Czy ktoś posiada jakieś pomysły gdzie może być przyczyna.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
Miałem podobnie w yz450f 2008 lecz ja sam się do tego przyczyniłem, musiałem splanować głowicę i cylinder, łącznie prawie o 0,8mm i dodatkowo założyłem tłok HC (high compression). Motocykl odpalał bardzo dobrze, jednakże wymagało to bardzo dużej siły, a wyobraźcie sobie ile siły miałem po 80 minutach cross-country gdy zadusiłem motocykl i trzeba było go znowu odpalić? Sprawdź ciśnienie sprężania bez dekomresatora i porównaj uzyskaną wartość z wartością z serwisówki.
szukam sponsora... ciekawe czy znajde
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
Nie spotkałem się jeszcze z serwisówka w której podano wartości ciśnienia sprężania. Zazwyczaj jest podany stopień sprężania. Hondy ze względu na głowicę sohc odpala się specyficznie. Kop mocniej
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
hmmmmmmm dziwne, a ja się jeszcze nie spotkałem z forum na którym można pisać posty które nie wnoszą nic konkretnego do tematu. "Kop mocniej" to rzeczywiście odpowiednia pomoc w diagnozie tego przypadku. Ale dobra nie piszę nic więcej bo już sam ten post jest hipokryzją.wicherek666 pisze:Nie spotkałem się jeszcze z serwisówka w której podano wartości ciśnienia sprężania. Zazwyczaj jest podany stopień sprężania. Hondy ze względu na głowicę sohc odpala się specyficznie. Kop mocniej
szukam sponsora... ciekawe czy znajde
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
Jeśli autor tematu znalazł rozwiązanie problemu, proszę o wpis. Twoja wypowiedź może w przyszłości pomóc innej osobie rozwiązać podobny problem.
-
Autor tematuRafka
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: pn, 4 sty 2016, 17:38
- Motocykl: Kxf250 crf450 exc450
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
kapik69 brałem to pod uwagę, dlatego głowica została zdemontowana w celu weryfikacji, tłok normalny- wszystko jest OK. Problem rozwiązany ale tylko w 50% jak dla mnie ponieważ do końca nie zdiagnozowałem przyczyny (są tylko domysły- w chwili obecnej tego nie sprawdzam ) a mianowicie do tej pory ustawiałam rozrząd na znaki, postanowiłem zrobić to bez nich- problem znikł 50% sukcesu, drugie 50% to gdzie leży przyczyna i tutaj moje pytanie, czy jest możliwe aby ktoś źle zamontował dolną zębatkę ? (nie zgrywając ze znakami na wałku).... Tak przy okazji szukam strony www, sklepu gdzie mogę kupić poszczególne elementy do hondy.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 603
- Rejestracja: ndz, 20 lut 2011, 10:42
- Motocykl: RMZ 250 10'
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
http://www.hondapartshouse.com możesz rozebrać na poszczególne części i spisać numer oem. Może coś pomoże w szukaniu.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
Oczywiście że jest mozliwe. Zębatka na czopie wału jest osadzona na wcisk. Jesli ktoś kiedyś wymieniał korbowód bądz wymieniał pierścien łozyska wału mógł wtedy zdemontować zębatkę . Prawidłowe ustawienie zębatki na wale jest takieRafka pisze:...czy jest możliwe aby ktoś źle zamontował dolną zębatkę ? (nie zgrywając ze znakami na wałku)....
(opis graficzny) A U A
gdzie "A" to zęby zębatki a "U" to wycięcie (czółenko) na klin, czyli pomiędzy zębami musisz widzieć idealnie po srodku wycięcie pod klin Albo włozony klin. Podobnie jesli kiedyś może doszło do konfliktu zaworów z tłokiem to zębatka górna na wałku rozrządu jest zamocowana do wałka na wcisk (piasta) . tu też moze dojśc do przesuniecia zębatki względem wałka i tez rozrząd nie będzie grał , jednak tego ustawienia nie ma mozliwości sprawdzenia w warunkach warsztatowych . . Te przesunięcia mogą być rzędu setnych milimetra ale efekt może być taki jak u ciebie. Zdarza się to bardzo sporadycznie ale zdarza. :drinkers:
-
Autor tematuRafka
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: pn, 4 sty 2016, 17:38
- Motocykl: Kxf250 crf450 exc450
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
górna zębatka jest przykręcona na 2 śruby, więc mało prawdopodobne jest jej przesunięcie nie robiąc szkód, których bym nie zauważył (chyba że się mylę ), dolna zębatka siedzi tak jak napisałeś (ale sprawdzę to jeszcze dokładnie ) zamówiłem nowy łańcuszek aby wyeliminować jakikolwiek przesunięcia przez zużyty (rozciągnięty) łańcuszek. Jak dla mnie to robi się ciekawie :/ Dolna zębatka kręci się x2 szybciej niż góra, po ustawieniu rozrządu bez znaków i późniejszym sprawdzeniu, wychodzi różnica o jeden ząbek, tzn że dół musiałby być przestawiony o połowę. Jeśli okażę się że wszystko jest na swoim miejscu, to gdzie mogę szukać rozwiązania. Dodam że obecnie rozrząd jest ustawiony bez znaków i moto bardzo dobrze pracuje, nie słychać żadnych stuków, pali od strzała itd.....
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Honda CRF450 04-05r
mylisz się, górna zębatka jest przykręcona do piasty koła 2 śrubami ale piasta jest osadzona na wałku nierządu na wcisk i to tam prawdopodobnie doszło do przesunięcia . Musisz pożyczyć od kogoś taki wałek i porównać ze swoim . :drinkers: :drinkers:górna zębatka jest przykręcona na 2 śruby, więc mało prawdopodobne jest jej przesunięcie nie robiąc szkód, których bym nie zauważył (chyba że się mylę )