Odbite zawory ssace na tłoku [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematuMattkxf
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: śr, 14 gru 2016, 15:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Odbite zawory ssace na tłoku
Wyminilem tloka w kx250f 2013r.i na starym tloku odbite znaki zaworow ssacych pytanie dlaczego??? Dodam ze rozrzad na napinaczu byl wyciagniety calkowicie .. rozrzad rowniez wymieniam .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Odbite zawory ssace na tłoku [ROZWIĄZANY]
Pytanie jak długo użytkujesz ten motocykl/silnik i co jest powodem demontażu tych części (dlaczego zdjąłeś głowicę)? Jeżeli robisz to w celu okresowej wymiany/weryfikacji stanu zużycia głównych podzespołów silnika, a silnik do tej pory pracował dobrze(odpalał zimny/ciepły, miał moc, nie przerywał), to mało prawdopodobne żeby w trakcie eksploatowania motocykla przez Ciebie te zawory odcisnęły się na tłoku. Mogło się to stać np. poprzedniemu właścicielowi, zmienił zawory/głowicę, a tłok był ok, to go nie wymieniał. Ale wiesz co dla świętego spokoju, może wstaw nam tu fotkę tego tłoka żebyśmy mogli obejrzeć jak to wygląda.
szukam sponsora... ciekawe czy znajde
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuMattkxf
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: śr, 14 gru 2016, 15:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odbite zawory ssace na tłoku
Motocykl kupiłem wiosna z przebiegem 60mth aktualnie ma 98 mth filtry olej itp ekspaltowałem na czas.Motor od początku nie za bardzo chciał odpalać na zimnym silniku wydaje mi sie że mogło być to przez uszczelke ktora była wydmuchana pod głowicą równo z kanałem chlodzenia, poniewaz od poczatku znikał mi płyn chłodzący.Od poprzedniego właściciela jak i z pudełka dowiedzialem się że wymieniał korbe oraz tłoka ProX (A) przy 40mth. A więc zdjąłem głowicę cylinder tłoka oraz rozrząd. Tłok dałem do pomiaru okazał się mieć 5 setek ubytku dobrałem więc nową selekcje (B) marki wossner tłoka kutego. Zawory sprawdzałem stoją ok. Dodam że przy sciaganiu glowicy zauwazylem zwykłą papierową uszczelke a z tego co ja zamawiałem to przyszła mi "potrójna".Rozrząd na napinaczu wyciągniety był całkowicie. Wszystko załączam niżej
- Załączniki
-
- 15800978_1402231493161727_385526619_n.jpg (57.55 KiB) Przejrzano 5909 razy
- 15800978_1402231493161727_385526619_n.jpg (57.55 KiB) Przejrzano 5909 razy
-
- sadad.jpg (116.71 KiB) Przejrzano 5909 razy
- sadad.jpg (116.71 KiB) Przejrzano 5909 razy
-
- adasasdasd.jpg (59.73 KiB) Przejrzano 5909 razy
- adasasdasd.jpg (59.73 KiB) Przejrzano 5909 razy
-
- po zdjęciu głowicy wygląda to tak.
- 15577703_1379971615387715_1234214941_n.jpg (108.92 KiB) Przejrzano 5909 razy
- po zdjęciu głowicy wygląda to tak.
- 15577703_1379971615387715_1234214941_n.jpg (108.92 KiB) Przejrzano 5909 razy
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: śr, 13 sie 2014, 12:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odbite zawory ssace na tłoku
Przed doborem tłoka zmierzyłeś cylinder ?Mattkxf pisze: Tłok dałem do pomiaru okazał się mieć 5 setek ubytku dobrałem więc nową selekcje (B) marki wossner tłoka kutego.j
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odbite zawory ssace na tłoku
a ta papiperowa uszczelka nie byla grubsza niz ta 3warstwowa metalowa?
---------------------------
-
Autor tematuMattkxf
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: śr, 14 gru 2016, 15:02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Odbite zawory ssace na tłoku
Wlasnie ta papierowa jest zazwyczaj ciensza, jest kilka rodzaji grubosci u mnie byla bardzo cieniutka patrzac na ta z OEMA tzn. Ktos wczesniej obnizał maksymalnie głowice zeby wycisnąc z 3 konie wiecej .. przez co silnik zuzywa sie 2 razy szybciej.. Motocykl po wymianie tłoka sprawdzeniu glowicy regulacji zaworow wymianie rozrzadu itp.. i zlozeniu wszystkiego pali od 2 strzala pracuje pieknie az mi sie mordeczka cieszy nigdy wczesniej odkad go kupilem tak nie pracowal a odbite zawory to sprawa poprzedniego wlasciciela. PozdrKre_K pisze:a ta papiperowa uszczelka nie byla grubsza niz ta 3warstwowa metalowa?