Suzuki dr 600 strzały,cieżko pali.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Suzuki dr 600 strzały,cieżko pali.

Post autor: magi » wt, 18 paź 2016, 21:24

Witam Suzuki dr 600 88r bardzo ciezko pali,lecz wystarczy wstrzknac przez filtr powietrza samostartu badz wielokrotnie poruszac manetka gazu(pompka przyspieszajaca)i odpali od kopa za kilka sekund zgasnie,wiec wszystko wskazuje na problem paliwowy.Gaznik wyczyszczony i wyregulwoany wstepnie,luz zawowory,rozrzad,swiece itp wsyztsko sprawdzone kilka razy.Wyglada na to tak jak by nie mial sily zazsac paliwa,kompresja jest zawory szczelne itp.Mysle jeszcze o impulsatorach (ktos grzebal przy kablach wychodzacyhc z alternatora i 2 kalbe wychdozace z wiazki wogole nie sa podlaczone,ale iska jest super.Moze ktos cos madrego p;odrzuci.Dzieki z gory.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki dr 600 strzały,cieżko pali.

Post autor: andrzej555 » śr, 19 paź 2016, 07:55

Oczywiście z kranika paliwo leci,jeżeli kranik podciśnieniowy to zamień węże.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki dr 600 strzały,cieżko pali.

Post autor: magi » śr, 19 paź 2016, 19:57

Tu wszystko ok

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Suzuki dr 600 strzały,cieżko pali.

Post autor: ghollum » śr, 19 paź 2016, 20:40

To że gaźnik wyczyszczony i wyregulowany to wcale nie znaczy że DOBRZE wyregulowany i DOBRZE wyczyszczony, jeśli jesteś pewien połączeń gumowych to wina będzie najprawdopodobiej po stronie gaźnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”