Problemy po remoncie honda crf 250r
-
Autor tematucrf wro
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 23 wrz 2016, 20:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Problemy po remoncie honda crf 250r
Jako że jestem tu nowym użytkownikiem chciałbym wszystkich serdecznie pozdrowić.
Mój problem z hondą polega na tym że motocykl po wymianie wałka rozrzadu wałka balancera i zębatji tej od strony pompy wody po złożeniu silnika wywala wodę przez dziurkę pod pompą wody przez korek na chłodnicy i przez przelew.Generalnie to leje wszędzie.Mało tego silnik na mniej więcej połowie gazu nie ma mocy i dziwnie pracuje .Dzwiękiem mi przypomina źle ustawiony zapłon w jakimś romecie albo czymś takim.Generalnie nowe uszczelki o ringi i simeringi.Silnik od pewnego zakresu obrotów Nie dość że wydaje dziwne dzwięki (do tego dochodzi dźwięk tak jakby strzelało lekko w tłumik dławiło go coś w cylindrze ) to nie ma kompletnie mocy.Raz się zdarzyło że odpuściłem gaz i po ponownym dodaniu normalnie się zebrał.Silnik do tego się grzeje po 10 minutach bardzo delikatnej jazdy (praktycznie na najniższych obrotach ) tak jak po ostrym pałowaniu co najmniej przez 20 min.
Uszczelka głowicy i cylindra oczywiscie nowa i dobrej jakości.Zawory ustawione łańcuszek rozrządu też.Nie mam już pojęcia co jest grane...
Pomoże ktoś?Z góry dzięki za podpowiedzi
Mój problem z hondą polega na tym że motocykl po wymianie wałka rozrzadu wałka balancera i zębatji tej od strony pompy wody po złożeniu silnika wywala wodę przez dziurkę pod pompą wody przez korek na chłodnicy i przez przelew.Generalnie to leje wszędzie.Mało tego silnik na mniej więcej połowie gazu nie ma mocy i dziwnie pracuje .Dzwiękiem mi przypomina źle ustawiony zapłon w jakimś romecie albo czymś takim.Generalnie nowe uszczelki o ringi i simeringi.Silnik od pewnego zakresu obrotów Nie dość że wydaje dziwne dzwięki (do tego dochodzi dźwięk tak jakby strzelało lekko w tłumik dławiło go coś w cylindrze ) to nie ma kompletnie mocy.Raz się zdarzyło że odpuściłem gaz i po ponownym dodaniu normalnie się zebrał.Silnik do tego się grzeje po 10 minutach bardzo delikatnej jazdy (praktycznie na najniższych obrotach ) tak jak po ostrym pałowaniu co najmniej przez 20 min.
Uszczelka głowicy i cylindra oczywiscie nowa i dobrej jakości.Zawory ustawione łańcuszek rozrządu też.Nie mam już pojęcia co jest grane...
Pomoże ktoś?Z góry dzięki za podpowiedzi
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problemy po remoncie honda crf 250r
A możesz napisać co było powodem tego remontu który przeprowadziłeś? Może to kogoś naprowadzi na jakiś trop?
szukam sponsora... ciekawe czy znajde
-
Autor tematucrf wro
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 23 wrz 2016, 20:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problemy po remoncie honda crf 250r
Generalnie poprzedni właściciel wsadził ostry wałek który jak sie pozniej okazało byl napawany..delikatnie mówiąc zle. Został włożony niwy sprawny.motocykl na starym wałku zaczął stukac po prostu. Dotego były wylamane tryby na zebatce pod pompą wody i iszkodzony walek balansera.wszystko wymienione. A moto chodzi jeszcze gorzej
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: czw, 15 wrz 2016, 12:19
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problemy po remoncie honda crf 250r
Wycieki płynu to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą - kompresja przechodzi do układu chłodzenia, a jeśli chodzi o dziwna pracę wg mnie gaźnik regulacji, wygląda na zbyt ubogą mieszankę, stąd strzały w wydech i gorący silnik. Ewentualnie sprawdź połączenie między gaźnikiem a głowicą