kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Następnym razem włóż kawałek aluminium w tryby.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematustaszko
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 17 mar 2016, 20:35
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Poskładałem wszystko i kawa pali od kopa tylko że jak to zawsze bywa pojawił się nowy problem. Gdy kawa jest zapalona to coś strzela z filtra powietrza i ma problemy z wkręcaniem się na obroty. Co może być tego przyczyną?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Jeszcze nie widziałem żeby 2t strzelał w gaźnik.
Sprawdź zawór membranowy, może przestawiony zapłon, ale wątpię żeby dało się przestawić o tyle żeby walił w gaźnik.
Sprawdź zawór membranowy, może przestawiony zapłon, ale wątpię żeby dało się przestawić o tyle żeby walił w gaźnik.
-
Autor tematustaszko
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 17 mar 2016, 20:35
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Membrana jest w porządku nie zauważyłem na niej nic niepokojącego a co do zapłonu to dziwne by było żeby sie sam od tak przestawił skoro motor nie był palony jakiś czas a ja tam nic nie ruszałem przy zapłonie.
-
Autor tematustaszko
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 17 mar 2016, 20:35
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Witam mam jeszcze pytanie do was a nie chcę zakładać nowego tematu. Otóż chciałbym się dowiedzieć czy wszystkie listki membrany powinny przylegać prawie że całkowicie czy ma być jakaś szczelina?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Wszystkie szczelnie.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematustaszko
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 17 mar 2016, 20:35
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
A czy te odstające listki mogą mieć wpływ na nie równą pracę silnika przerywanie na niskich obrotach i problem z wkręcaniem się?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: sob, 22 mar 2008, 15:51
- Motocykl: CR 125
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Witam,
podłącze się pod temat bo mam podobny problem.
W moim przypadku jest to honda CR 125 z 2004 roku.
W motorze wymieniłem cylinder na nowy oem, do tego nowy tłok wossnera 53.95, nowe uszczelki pod głowicą, cylindrem, nowy wał, łożyska wału i uszczelniacze. Mieszanka jaką robię to 90ml oleju (motul 800) na 5l benzyny. Płynu chłodniczego nie ubywa.
Wydawałoby się że motor idealny, jednak tak nie jest, cały czas zalewa świece, przy odpalaniu mocno kompci i pluje olejem.
Oczywiście połączenie cylinder - wydech ochlapane czarnym olejem, podobnie z samej koncówki wydechu.
Dwukrotnie wymieniałem uszczelniacze wału, sprawdzałem czy nie ma mikro pęknięcia na skrzyni korbowej, sprawdzałem czy płaszczyzna karterów dobrze przylega - wszystko jest ok, zastosowałem po raz kolejny nowe uszczelki do połączenia karterów i problem nie znika.
Zmieniłem dyszę z 410 na 360, iglica na środek - wciąż to samo. (Były również inne próby regulacji gaźnika)
Obecnie najlepszą konfiguracją jest zastosowanie innej świecy, mianowicie BR7ES, która ma większa iskrę i nie pozwala się tak łatwo zalewać. Świece dedykowane do tego motocykla BR9EG nie pozwalają się motocyklowi nawet zagrzać, po 10-20 sekundach od uruchomienia motocykl zalewa świece i gaśnie.
Po rozgrzaniu motocykla na świecy BR7ES kopci nieco mniej niż na zimnym silniku, ale to wciąż za dużo.
Podsumowując: nie mam pojęcia co jest nie tak, wyczerpałem już pomysły i ostatnią rzeczą która przychodzi mi do głowy to zbyt duża kompresja (planowałem głowicę).
Czy jest to możliwe, żeby przez zbyt dużą kompresję nie przepalał dobrze mieszanki ?
Ewentualnie może macie jakieś inne pomysły?
podłącze się pod temat bo mam podobny problem.
W moim przypadku jest to honda CR 125 z 2004 roku.
W motorze wymieniłem cylinder na nowy oem, do tego nowy tłok wossnera 53.95, nowe uszczelki pod głowicą, cylindrem, nowy wał, łożyska wału i uszczelniacze. Mieszanka jaką robię to 90ml oleju (motul 800) na 5l benzyny. Płynu chłodniczego nie ubywa.
Wydawałoby się że motor idealny, jednak tak nie jest, cały czas zalewa świece, przy odpalaniu mocno kompci i pluje olejem.
Oczywiście połączenie cylinder - wydech ochlapane czarnym olejem, podobnie z samej koncówki wydechu.
Dwukrotnie wymieniałem uszczelniacze wału, sprawdzałem czy nie ma mikro pęknięcia na skrzyni korbowej, sprawdzałem czy płaszczyzna karterów dobrze przylega - wszystko jest ok, zastosowałem po raz kolejny nowe uszczelki do połączenia karterów i problem nie znika.
Zmieniłem dyszę z 410 na 360, iglica na środek - wciąż to samo. (Były również inne próby regulacji gaźnika)
Obecnie najlepszą konfiguracją jest zastosowanie innej świecy, mianowicie BR7ES, która ma większa iskrę i nie pozwala się tak łatwo zalewać. Świece dedykowane do tego motocykla BR9EG nie pozwalają się motocyklowi nawet zagrzać, po 10-20 sekundach od uruchomienia motocykl zalewa świece i gaśnie.
Po rozgrzaniu motocykla na świecy BR7ES kopci nieco mniej niż na zimnym silniku, ale to wciąż za dużo.
Podsumowując: nie mam pojęcia co jest nie tak, wyczerpałem już pomysły i ostatnią rzeczą która przychodzi mi do głowy to zbyt duża kompresja (planowałem głowicę).
Czy jest to możliwe, żeby przez zbyt dużą kompresję nie przepalał dobrze mieszanki ?
Ewentualnie może macie jakieś inne pomysły?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 336
- Rejestracja: śr, 27 maja 2009, 14:24
- Motocykl: Yamaha yz-f 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Szczeze to nic oprocz uczelniaczy wału nie przychodzi mi do głowy. Zerknij na membrane jak wyglada, moze krociec gaznik cylinder ma gdzies dziure i powietrze lewe łapie? Gaznik wyczyscic mozna by było. Jestes 100% pewny ze odpowiednie uszczelniacze załozyłeś lub błedny montaz to pewnie odpada? Mieszanka 90ml na 5l paliwka jak na moj gust mało, osobiscie bym wlał 135ml oleju na 5l, pozdrawiam i mam nadzieje ze odnajdziesz przyczyne
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: kx125 nadmiernie kopci i pluje olejem
Kolego przejrzyj ssanie.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser