Suzuki RM 250 - Wolne obroty [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematuMaciekRM
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz, 13 mar 2016, 18:03
- Motocykl: Yamaha YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki RM 250 - Wolne obroty [ROZWIĄZANY]
Witam! Posiadam Suzuki RM 250 z roku 1985 z gaźnikiem Keihin PJ38 z rocznika bodajże 94.
Wczesniej miałem orginał (Mikuni corp), który nie reagował na regulacje więc go zmieniłem.
Nowy Tłok Wossnera + nowo wbita tuleja, wypalił może z 8litrów paliwa. (Podobno 3 u poprzedniego właściciela)
Silnik był rozbierany wymieniany był simering na wale od strony sprzęgła (brał olej)
Ciężko jest go odpalić na popych ze względu iż przy wadze ponad 100kg koło się poprostu blokuje. (Myślę że kompresja wzorowa)
Pęknięty był króciec lecz został zregenerowany.
Tłok oraz Cylinder (tuleja) wymieniana była u poprzedniego właściciela.
Silnik był rozpoławiany w celu wymienienia wszystkich uszczelek oraz uszczelniacza wału, co było nie potrzebne ale cóż (rozpoławianie).
Problem polega na tym:
- Wolne obroty da się ustawić, tylko że: czasem są (przy takim samym ustawieniu) a czasem zanikają, to raz.
- Bardzo wolno z obrotów wysokich schodzi.
- Minimalne odkręcenie manetki powoduje bardzo duże podwyższenie obrotów...
A z plusów:
- Suzi dostała z jakieś 30 kucy na nowym gaźniku Targa nie miłosiernie
Wczesniej miałem orginał (Mikuni corp), który nie reagował na regulacje więc go zmieniłem.
Nowy Tłok Wossnera + nowo wbita tuleja, wypalił może z 8litrów paliwa. (Podobno 3 u poprzedniego właściciela)
Silnik był rozbierany wymieniany był simering na wale od strony sprzęgła (brał olej)
Ciężko jest go odpalić na popych ze względu iż przy wadze ponad 100kg koło się poprostu blokuje. (Myślę że kompresja wzorowa)
Pęknięty był króciec lecz został zregenerowany.
Tłok oraz Cylinder (tuleja) wymieniana była u poprzedniego właściciela.
Silnik był rozpoławiany w celu wymienienia wszystkich uszczelek oraz uszczelniacza wału, co było nie potrzebne ale cóż (rozpoławianie).
Problem polega na tym:
- Wolne obroty da się ustawić, tylko że: czasem są (przy takim samym ustawieniu) a czasem zanikają, to raz.
- Bardzo wolno z obrotów wysokich schodzi.
- Minimalne odkręcenie manetki powoduje bardzo duże podwyższenie obrotów...
A z plusów:
- Suzi dostała z jakieś 30 kucy na nowym gaźniku Targa nie miłosiernie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 - Wolne obroty
Moim zdaniem musisz pobawić sie składem mieszanki. Może dostaje za dużo paliwa ?? obniż iglice i wykręć troche śrube od składu.
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz, 21 lut 2016, 13:25
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki RM 250 - Wolne obroty
Jeśli wolno schodzi z obrotów to jest za uboga mieszanka.
Jeśli była by za bogata to by go zalewało.
Ustaw wszystko tak jak powinno być. Pływak, sprawdź dyszę, iglicę do góry (zabezpieczenie w dół).
Daj znać jak Ci poszło.
Jeśli była by za bogata to by go zalewało.
Ustaw wszystko tak jak powinno być. Pływak, sprawdź dyszę, iglicę do góry (zabezpieczenie w dół).
Daj znać jak Ci poszło.