Strona 2 z 2

Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!

: ndz, 3 lut 2008, 19:49
autor: Joho
Witam, właśnie kilka dni mam silnik na podłodze i kombinuję czy rozpoławiać silnik czy nie, u mnie z pod wałka też czadzi olej. W ktm 450 mam kołnierz w około wałka, czy to jest jakieś dodatkowe utrudnienie?? Czy jednak mogę nie rozpoławiać silnika. W pewnym momencie po przeglądaniu serwisówki zwątpiłem który simmering cieknie bo wygląda jak by były 2. Jeżeli ktoś robił cos takiego w ktm. To niech dokładnie napisze co i jak.
Jeszcze przede mną rozrząd i zawory :ANAL: a mój kumpel nawet sezonu nie zamkną w tym roku :axe: .
Pozdro.

Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!

: ndz, 3 lut 2008, 20:25
autor: Joho
:idea: Panowie, chyba skumałem, kołnierz jest pewnym utrudnieniem ze względu na trudniejsze wyjęcie tulei na wałku, ale w serwisówce widzę tą tuleję przy wyciąganiu właśnie w miejscu kołnierza, więc nie jest to nie wykonalne. Chyba kumam o który juz chodzi uszczelniacz. Kumpel mi trochę namieszal że będę musial wymienić tą część z brzegu z kołnierzem. Mam rację ?? :rolleyes: