WYCIEK!!! POMOCY !!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!

Post autor: Joho » ndz, 3 lut 2008, 19:49

Witam, właśnie kilka dni mam silnik na podłodze i kombinuję czy rozpoławiać silnik czy nie, u mnie z pod wałka też czadzi olej. W ktm 450 mam kołnierz w około wałka, czy to jest jakieś dodatkowe utrudnienie?? Czy jednak mogę nie rozpoławiać silnika. W pewnym momencie po przeglądaniu serwisówki zwątpiłem który simmering cieknie bo wygląda jak by były 2. Jeżeli ktoś robił cos takiego w ktm. To niech dokładnie napisze co i jak.
Jeszcze przede mną rozrząd i zawory :ANAL: a mój kumpel nawet sezonu nie zamkną w tym roku :axe: .
Pozdro.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

Awatar użytkownika
Joho
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 103
Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!

Post autor: Joho » ndz, 3 lut 2008, 20:25

:idea: Panowie, chyba skumałem, kołnierz jest pewnym utrudnieniem ze względu na trudniejsze wyjęcie tulei na wałku, ale w serwisówce widzę tą tuleję przy wyciąganiu właśnie w miejscu kołnierza, więc nie jest to nie wykonalne. Chyba kumam o który juz chodzi uszczelniacz. Kumpel mi trochę namieszal że będę musial wymienić tą część z brzegu z kołnierzem. Mam rację ?? :rolleyes:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”