WYCIEK!!! POMOCY !!!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Witam, właśnie kilka dni mam silnik na podłodze i kombinuję czy rozpoławiać silnik czy nie, u mnie z pod wałka też czadzi olej. W ktm 450 mam kołnierz w około wałka, czy to jest jakieś dodatkowe utrudnienie?? Czy jednak mogę nie rozpoławiać silnika. W pewnym momencie po przeglądaniu serwisówki zwątpiłem który simmering cieknie bo wygląda jak by były 2. Jeżeli ktoś robił cos takiego w ktm. To niech dokładnie napisze co i jak.
Jeszcze przede mną rozrząd i zawory :ANAL: a mój kumpel nawet sezonu nie zamkną w tym roku :axe: .
Pozdro.
Jeszcze przede mną rozrząd i zawory :ANAL: a mój kumpel nawet sezonu nie zamkną w tym roku :axe: .
Pozdro.
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Panowie, chyba skumałem, kołnierz jest pewnym utrudnieniem ze względu na trudniejsze wyjęcie tulei na wałku, ale w serwisówce widzę tą tuleję przy wyciąganiu właśnie w miejscu kołnierza, więc nie jest to nie wykonalne. Chyba kumam o który juz chodzi uszczelniacz. Kumpel mi trochę namieszal że będę musial wymienić tą część z brzegu z kołnierzem. Mam rację ?? :rolleyes:
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.