Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Poproś o dokładne zdjęcia w celu weryfikacji, klepnij i jazda dalej.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Tylko pytanie co zdjęcie wniesie do realnego stanu Limit zużycia "luz "dla pasowań wałek wew bieżnia zębatek waha się w granicach 0.08 -0.07 stwierdzi ktoś optycznie po fotkach takie parametry .Przyspawanie zębatki do wałka to kicha ale jako doraźna opcja daje czas aby coś poszukać skutecznie a nie ładować bez jakiejkolwiek świadomości co do zużycia na prędkości zakupiony używany wałek to jest dopiero kicha (można jedynie na łut szczęścia liczyć ) .Majster128 pisze:Poproś o dokładne zdjęcia w celu weryfikacji, klepnij i jazda dalej.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
A widziałeś kiedyś zużytą powierzchnię wałka zdawczego pod łożyska? Mimo kilki lat doświadczenia takowej nie widziałem.
Chodzi o stan wielowypustu, który można łatwo zweryfikować po zdjęciach.
Chodzi o stan wielowypustu, który można łatwo zweryfikować po zdjęciach.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
W tym przypadku nie rozważam opcji zużycia wielowypustu ani powierzchni na której wałek współpracuje z łożyskowaniem a powierzchnię z którymi współpracują tryby poszczególnych biegów z wałkiem - zapodając tryby z innej skrzynki na inny wałek warto by spojrzeć na taki aspekt .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: sob, 7 mar 2015, 11:20
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
P.S. pisze:W tym przypadku nie rozważam opcji zużycia wielowypustu ani powierzchni na której wałek współpracuje z łożyskowaniem a powierzchnię z którymi współpracują tryby poszczególnych biegów z wałkiem - zapodając tryby z innej skrzynki na inny wałek warto by spojrzeć na taki aspekt .
Założyłeś temat o obrobionym wałku,koledzy próbują Ci pomóc jak mogą a Ty ciągle wyszukujesz nowe problemy. Musisz liczyć się z tym,że zakup UŻYWANEGO wałka czy czegokolwiek innego do silnika skutkuje tym,że część może być zużyta mniej lub bardziej. I nie zawsze da się to stwierdzić nawet po oględzinach wzrokowych i dotykowych. Jeżeli wiesz,że limit zużycia współpracujących na tym wałku trybów względem niego to 0.07-0.08 to nie żałuj pieniędzy,wydaj 450zł tak jak napisał Majster na nowy wałek i będziesz miał spokój.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: śr, 13 sie 2014, 12:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Też tak myślę.Majster128 pisze:A widziałeś kiedyś zużytą powierzchnię wałka zdawczego pod łożyska? Mimo kilki lat doświadczenia takowej nie widziałem.
Chodzi o stan wielowypustu, który można łatwo zweryfikować po zdjęciach.
Wystarczy aby sprzedawca zaznaczył wgląd do paczki i przed zapłatą ocenisz (pomierzy) stan wałka.
Osobiście nie spotkałem się z zużytym wałkiem-prędzej koła zębate lub kły na nich
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Typowy problem polaka mieć ciastko i zjeść ciastko.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
UNO
To nie mój problem .
DUO
TRE
Mefiz pisze:P.S. pisze:W tym przypadku nie rozważam opcji zużycia wielowypustu ani powierzchni na której wałek współpracuje z łożyskowaniem a powierzchnię z którymi współpracują tryby poszczególnych biegów z wałkiem - zapodając tryby z innej skrzynki na inny wałek warto by spojrzeć na taki aspekt .
Założyłeś temat o obrobionym wałku,koledzy próbują Ci pomóc jak mogą a Ty ciągle wyszukujesz nowe problemy. Musisz liczyć się z tym,że zakup UŻYWANEGO wałka czy czegokolwiek innego do silnika skutkuje tym,że część może być zużyta mniej lub bardziej. I nie zawsze da się to stwierdzić nawet po oględzinach wzrokowych i dotykowych. Jeżeli wiesz,że limit zużycia współpracujących na tym wałku trybów względem niego to 0.07-0.08 to nie żałuj pieniędzy,wydaj 450zł tak jak napisał Majster na nowy wałek i będziesz miał spokój.
To nie mój problem .
DUO
Nie za bardzo wyobrażam sobie dokładny pomiar na takim poziomie "zimny kurier" dostarcza ci paczkę z przesyłką i ty chcesz wyłapać za pomocą suwmiarki setki ? Bóg chyba opuścił cię w chwili kiedy to pisałeś .carloss pisze:Też tak myślę.Majster128 pisze:A widziałeś kiedyś zużytą powierzchnię wałka zdawczego pod łożyska? Mimo kilki lat doświadczenia takowej nie widziałem.
Chodzi o stan wielowypustu, który można łatwo zweryfikować po zdjęciach.
Wystarczy aby sprzedawca zaznaczył wgląd do paczki i przed zapłatą ocenisz (pomierzy) stan wałka.
Osobiście nie spotkałem się z zużytym wałkiem-prędzej koła zębate lub kły na nich
TRE
ten polak co zapodał ten temat i tak połknie to ciastko a jak mu to będzie smakować to nie mój problem .andrzej555 pisze:Typowy problem polaka mieć ciastko i zjeść ciastko.
-
Autor tematuKonrad96
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Nie ja wyszukuje problemów tylko P.S. mówi o luzach 0,07mm.Mefiz pisze: Założyłeś temat o obrobionym wałku,koledzy próbują Ci pomóc jak mogą a Ty ciągle wyszukujesz nowe problemy.
Wałek już zamówiony używany i sprawny.
Jeżeli z moim wałkiem, który miał taki przebieg że aż mu wielowypust się zrobił okrągły, nie było problemów z pasowaniem tryb-wałek to w wałku który ma wielowypust w dobrym stanie też tego problemu na 90% nie będzie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Człowieku na jakiej planecie się uchowałeś ? bo ja chyba z Marsa pochodzę Kupiłeś używkę i nawet jej nie masz w łapkach a już komentujesz jej stan .Wiesz co mi się najbardziej podoba w takich dyskusjach ? normalny pacjent dospawał by zębatkę do wałka i szukał zdrowej alternatywy do swoich możliwości ty podkreśliłeś swoją poprzeczkę "nie bo nie " a w efekcie kupujesz stary w nieznanym stanie wałek - z mojej strony wszystko w temacieKonrad96 pisze:Nie ja wyszukuje problemów tylko P.S. mówi o luzach 0,07mm.Mefiz pisze: Założyłeś temat o obrobionym wałku,koledzy próbują Ci pomóc jak mogą a Ty ciągle wyszukujesz nowe problemy.
Wałek już zamówiony używany i sprawny.
Jeżeli z moim wałkiem, który miał taki przebieg że aż mu wielowypust się zrobił okrągły, nie było problemów z pasowaniem tryb-wałek to w wałku który ma wielowypust w dobrym stanie też tego problemu na 90% nie będzie.
-
Autor tematuKonrad96
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
Mam rozumieć że przyspawanie zębatki do wałka jest lepszą opcją niż wymiana na sprawną używke?
Co twoim zdaniem byłoby zdrową alternatywą? Kupno nowego wałka i złożenie tego z starymi trybami skrzyni? Może cała nowa skrzynia z ASO?
Co twoim zdaniem byłoby zdrową alternatywą? Kupno nowego wałka i złożenie tego z starymi trybami skrzyni? Może cała nowa skrzynia z ASO?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: śr, 13 sie 2014, 12:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Obrobiony wałek zdawczy Rm 125
''Nie za bardzo wyobrażam sobie dokładny pomiar na takim poziomie "zimny kurier" dostarcza ci paczkę z przesyłką i ty chcesz wyłapać za pomocą suwmiarki setki ? Bóg chyba opuścił cię w chwili kiedy to pisałeś "
Kolego,czy ja napisałem,że należy to mierzyć suwmiarką ?
Miałem na myśli mikrometr.
I jedna uwaga w Twoim kierunku- daruj sobie komentarze o Bogu.
Chcesz abym traktował Cię poważnie,to zachowuj się poważnie w stosunku do mojej osoby.
Wracając do tematu-o ile pomniejszy się wałek w temperaturze -10 w stosunku do temperatury pokojowej (powiedzmy +20) ???
Jedną setkę ???
Kolego,czy ja napisałem,że należy to mierzyć suwmiarką ?
Miałem na myśli mikrometr.
I jedna uwaga w Twoim kierunku- daruj sobie komentarze o Bogu.
Chcesz abym traktował Cię poważnie,to zachowuj się poważnie w stosunku do mojej osoby.
Wracając do tematu-o ile pomniejszy się wałek w temperaturze -10 w stosunku do temperatury pokojowej (powiedzmy +20) ???
Jedną setkę ???