yamaha yz 125 skrzynia
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yamaha yz 125 skrzynia
Para z płynem przelewem.Konrad96 pisze:A co lałeś do chłodnicy i po czym poznałeś że sie zagotował?
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: śr, 13 sie 2014, 12:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yamaha yz 125 skrzynia
A nie lepiej będzie podnieść iglicę o jeden ząbek niż lać więcej oleju do mieszanki ?seba8121 pisze: W 2t delikatnie lepsza mieszanka
Ktoś mi tak kiedyś radził przy docieraniu 2T.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: śr, 13 sie 2014, 12:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yamaha yz 125 skrzynia
Chodzi o skład mieszanki.
Jak podniesiesz iglicę,to mieszanka będzie bogatsza w średnich i wysokich partiach obrotów i co za tym idzie, będzie lepiej smarowany silnik.
Tak ja to zrozumiałem i robiłem przy każdej wymianie tłoka w mojej CR 250.
Po wyjeżdżeniu baku iglica wracała na swoje poprzednie miejsce i to był koniec docierania.
Nie jestem przeciwnikiem robienia bogatszej w olej mieszanki,ale ta opcja (którą opisałem) sprawdza się u mnie,więc mogę ją polecić
Jak podniesiesz iglicę,to mieszanka będzie bogatsza w średnich i wysokich partiach obrotów i co za tym idzie, będzie lepiej smarowany silnik.
Tak ja to zrozumiałem i robiłem przy każdej wymianie tłoka w mojej CR 250.
Po wyjeżdżeniu baku iglica wracała na swoje poprzednie miejsce i to był koniec docierania.
Nie jestem przeciwnikiem robienia bogatszej w olej mieszanki,ale ta opcja (którą opisałem) sprawdza się u mnie,więc mogę ją polecić
-
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yamaha yz 125 skrzynia
Iglica odpowiada za wolne obroty i przejście z wolnych do średnich, a za średnie i wysokie obroty odpowiada dysza główna.
Przy docieraniu wsadzenie większej dyszy ma sens, a podnoszenie iglicy moim zdaniem żaden
Przy docieraniu wsadzenie większej dyszy ma sens, a podnoszenie iglicy moim zdaniem żaden
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
- Motocykl: Honda CR 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yamaha yz 125 skrzynia
Jeśli chodzi o docieranie to u mnie wygląda to tak że motocykl rozgrzewam na średnich obrotach do temperatury roboczej od razu po złożeniu a nie po trzech 20 sekundowych odpaleniach żeby zobaczyć ''jak chodzi''. Dodam że przechodziłem w swojej Hondzie zmianę gaźnika z Mikuni TMX na Keihina PWK i trochę zajęło mi wyregulowanie go tym bardziej że gaźnik pochodził z KTM'a 380 a docelowo był założony w pojemności 125. Czasami 2 pozycje na iglicy diametralnie zmieniają pracę silnika na średnich i wysokich obrotach tak więc jak już ktoś zaczyna regulować iglicę, zmieniać dyszę to musi pamiętać żeby obserwować zachowanie silnika i co ważniejsze kolor świecy bo to ona nam mówi jak spala się mieszanka. Bardzo ważne jest też regulowanie gaźnika zależnie od temperatury otoczenia szczególnie jak silnik jest mocno obciążany np. w piachu.
Honda CR 125 2004''
-
Autor tematupiterek123456
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: śr, 29 lip 2015, 20:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline