CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
-
Autor tematugelo0o
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pt, 29 mar 2013, 12:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
Siemka , mam problem z moją CRF , jak przyszły niższe temperatury zaczęła ciężej odpalać , im zimniej tym gorzej , ostatnio nawet wcale nie udało mi się jej zapalić. Na razie udało mi się ustalić brak iskry , raz po dłuższym kopaniu i kilkukrotnym wciśnięciu killswitcha pojawiła się 1 iskra , ze świecy i z fajki jakieś przebicie i dalej zero. Jak pokopałem troche wypiąłem cewkę i przy ponownym wpinaniu konkretnie mnie kopnęła , ale dalej brak iskry i przy następnym wypinaniu i wpinaniu znowu kopie . Ma ktoś jakiś pomysł ? Jak zmierzyć cewkę czy jest ok ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
To nie pozostało ci nic innego jak odszukać w manualu wartości rezystancji dla poszczególnych podzespołów multimetr w łapki i szukanie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 156
- Rejestracja: pt, 27 gru 2013, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
U mnie w Rm było tak samo, czasem odpalił i chodził minute po czym znów nie było iskry.
Musiałem przewijać cewke pod magnetem
Musiałem przewijać cewke pod magnetem
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
Sprawdź obie. Sprawność pierwszej zdiagnozujesz dokonują pomiaru rezystancji, który należy porównać z wartościami udostępnionymi przez producenta. Opcjonalnym i najlepszym z możliwych tutaj sposobów jest podmiana na sprawdzony i sprawny układ. Sprawność drugiej ocenisz najczęściej wizualnie demontując dekiel w jednym z karterów. W razie wątpliwości postąpić należy jak w pierwszym przypadku. Sprawdź połączenia galwaniczne układu zapłonowego.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz, 22 mar 2015, 12:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
Jesli by mi chodziło o cefkofajke to napisalbym:) Zaplon czyli startor, iskrownik jak zwał tak zwał
-
Autor tematugelo0o
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pt, 29 mar 2013, 12:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
Cewkofajka ma 0,2 - 0,1 ohma na mierniku w skali do 200, ma ktoś dla porównania zmierzyć sprawną ? Szukałem danych serwisowych ale nic nie moge znaleść .
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz, 22 mar 2015, 12:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 250 2005 - Brak iskry na zimnym silniku
Książka podaje od 0,07 - 0,1 ohma . Sprawdz napiecie na kostce którą wpinasz do cefkofajki (minimum 100v musi byc ). Ale nie potrzebnie się tu rozpisujemy bo i tak na 100000% jest startor walnięty (przerabiane w 3 crf ) Jeśli masz startor na co ma 2 wtyczki ( jedna 2 piny druga 4) to mam taki sprawny do sprzedania