Kxf 250 2011 Problem z odpaleniem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Yamaso
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: wt, 22 mar 2011, 08:10
Motocykl: Kawasaki Kxf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kxf 250 2011 Problem z odpaleniem

Post autor: Yamaso » pn, 23 lis 2015, 22:44

Witam . Po sprzedaży yzf nabyłem kxf . Po zakupie zostały zmienione zawory ssące (Vesrah) i zrobiony ogólny przegląd. Tłok ok , łańcuszek też ok. Problemem jest odpalanie kawy na zimnym choć na ciepłym tez szału nie ma , odpala względnie dobrze. Sytuacja wygląda następująco na zimno odpala może za 30 kopem a na ciepłym za 1 a czasem za 5, świeca jest zmieniona na obecne warunki pogodowe wtrysk wyczyszczony w myjce ultradzwiękowej, luzy zaworowe prawidłowe , filtr wyczyszczony. Dziś ściągnąłem po raz kolejny zbiornik paliwa i zauważyłem ,że nie ma iskry , podłączyłem na szybko zbiornik i tu też zonk :shock: bo pompka się nie uruchamia. Po sprawdzeniu miernikiem wyszło mi napięcie ( do pompki paliwa ) przy delikatnym kopnięciu 1,36 V a przy mocnym ok 10 v. instalacja wydaje się być cała , nie mierzyłem jej tylko sprawdziłem wizualnie. Iskra raz jest mocna a raz słaba. Czy te problemy z napięciem mogą być spowodowane uszkodzonym kondensatorem ? Jeśli tak to czy któryś z forumowiczów posiada taki na sprzedaż ?
Yamaso #18

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Kxf 250 2011 Problem z odpaleniem

Post autor: wicherek666 » wt, 24 lis 2015, 00:34

świeca jest zmieniona na obecne warunki pogodowe

Dedykowana jest tutaj świeca irydowa, i tego proponuję się trzymać. Jesteś pewien że po remoncie góra jest szczelna ? Proponuję pomiar ciśnienia kompresji ... mimo że

Tłok ok

, od siebie dodam

wtrysk wyczyszczony w myjce ultradzwiękowej

, wtryskiwacze się wymienia. Powyższe uwagi proponuję potraktować wyłącznie jako wskazówkę. Kopnij mocniej! Właściwej wartości ruch elektronów swobodnych w przewodniku, w przypadku wtryskowych układów zasilania to kwintesencja sukcesu.

Autor tematu
Yamaso
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: wt, 22 mar 2011, 08:10
Motocykl: Kawasaki Kxf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kxf 250 2011 Problem z odpaleniem

Post autor: Yamaso » wt, 24 lis 2015, 13:21

Świece irydowa jest niedostępna w Kielcach , Kompresja w porządku, wtrysk został wyczyszczony przy okazji gdyż miałem taką możliwość. Mocniej kopnąć się nie da według mnie. Czy może ktoś z forumowiczów wie jaki rodzaj kondensatora jest w mojej kawie ? chciałbym go zmierzyć a narazie nie chciał bym sciągać gumy , która go zabezpiecza
Yamaso #18

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”