LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: magi » ndz, 22 lis 2015, 11:56

Witam quad ltr 450 08r wtrysk problem z wkrecaniem sie na obroty,zapali(choc nie zawsze)trzyma wolne obroty,ale juz sie nie chCe wkrecic na wysokie,myslke ze jest problEM z wtryskiem,ale jak to sprawdzic,moze cisnienie paliwa jest za male,moze ktośslyszał o wadliwych elementach ukladu paliwowego czy elektrycznego .Dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: Majster128 » ndz, 22 lis 2015, 13:18

W pierwszej kolejności sprawdziłbym ciśnienie paliwa.

Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: magi » ndz, 22 lis 2015, 16:47

Jesteś w stanie opisać jak sprawdzić ciśnienie paliwa i jakie powinno być.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: Majster128 » ndz, 22 lis 2015, 17:19

Wartości dostępne w dokumentacji. Musisz wpiąć się w układ tak jak to się robi w samochodach. Szczerze powiedziawszy najgorsze są złączki. Nie spotkałem jeszcze takiego zestawu do pomiaru, który by zawierał złączki do motocykli i quadów.

Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: magi » ndz, 22 lis 2015, 21:10

hmm szukam i nadal nie wiem jakie cisnienie powino byc,ale z tego co widze to w wiekszosci przypadkow jest okolo 4 bar.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: Majster128 » pn, 23 lis 2015, 00:44

Na pewno nie powinno być mniejsze nić 2,5 bara.

karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: karolmx » pn, 23 lis 2015, 17:40

w rmz 250 z tego co pamiętam jest 3,5bar. Podłacz aku 12v i jak będzie ladnie sikac to jest ok :D

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: kris514 » pn, 23 lis 2015, 19:17

http://www.crservice.dk/Suzuki%20ATV/LT ... 30-01E.pdf

Injector resistance 9 – 17 Ω at 20 °C (68 °F)
Fuel pump discharge amount Approx. 83 ml (2.8/ 2.9 US/lmp oz) and more/10 sec.
Fuel pressure regulator operating
set pressure Approx. 294 kPa (2.94 kgf/cm², 41.81 psi)

Dla 2009r.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: magi » pn, 23 lis 2015, 20:33

Dzieki wielkie za pomoc,jutro lub w srode bede dziala,ale orientuje sie ktos jak i gdzie najlepiej sie wpiac zeby sprawdzic cisnenie?

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: wicherek666 » wt, 24 lis 2015, 00:00

"Wpinając się" nie zmierzysz ciśnienia. Możesz je zmienić, zazwyczaj jest to 3-pinowa biała kostka (szyna CAN) znajdująca się w okolicy radiatora. Chcąc zmierzyć ciśnienie musisz w układ paliwowym zaimplementować manometr. Twój problem może raczej dotyczyć mapy wtrysku niż ciśnienia w układzie paliwowym. Choć z drugiej strony wtryski z rocznika 08 bywały bardzo kapryśne.

Autor tematu
magi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 307
Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
Motocykl: Sx 125 2008
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: magi » wt, 24 lis 2015, 23:03

Jakim sposobem moge zmienic cisnienie paliwa??Co moze wplywac na niskie cisnienie paliwa??Jesli chodzi o mape wtrysku podejrzewam,ze jest mozliwosc wgrania nowej mapy,ale zapewne tylko przy uzyciu specjalnego oprogramowania.

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: LTR 450 08r nie wkreca sie na obroty-wtrysk

Post autor: wicherek666 » śr, 25 lis 2015, 00:31

Dokładnie, mapę zmienisz używając odpowiedniego softu. Najczęściej dzięki niemu możesz stworzyć własną, lub też zainstalować w postaci pliku gotową. Ciśnienie paliwa zmienia się wpinając w układ fuel injection tuner steruje on pompą paliwową oraz ECU, najczęściej wymaga zewnętrznego zasilania. Na niskie ciśnienie paliwa może wpływać od najprostszych: nieszczelność układu paliwowego, wadliwe działanie oprogramowania, uszkodzenie elementów elektronicznych. Osobiście zacząłbym od diagnostyki błędów. Może któryś z czujników padł i przez to całość nie działa jak należy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”