Honowanie żeliwnej tulei
-
Autor tematuwicherek666
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
Chyba z reguły płaszczyzna jest płaska :finga:P.S. pisze: przecierz wystarczy ci kawałek płaskiej płaszczyzny
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
robsztix pisze:Chyba z reguły płaszczyzna jest płaska :finga:P.S. pisze: przecierz wystarczy ci kawałek płaskiej płaszczyzny
Sorry faktycznie źle użyłem tego sformułowania , bo z zasady płaszczyzna nie powinna podlegać dodatkowym określeniom .Jednak to reguły panujące w codziennym slangu nadużywanie tego terminu spowodowało ze użyłem tego zwrotu w takiej formie .
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
Kolego P.S. chyba się nikt nie pogniewał, każdemu się zdarzy pomylić, ale na forum czasami lepiej coś sprostować dla potomnych zagłębiających się w wątek (ale pojechałem z weną haha :rolleyes: )
-
Autor tematuwicherek666
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
Coś się ruszyło w temacie Nie zapomnij dodać zdjęć z efektu końcowego i filmiku z jazdy próbnej
-
Autor tematuwicherek666
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
Będzie wszystko Wolno idzie ... bo z Wossnera nie mogli się do mnie dodzwonić i trochę czekałem na tłok ...
Mam jeszcze problem z wyższą oponą ... ale kilka pomysłów mam w zanadrzu.
Mam jeszcze problem z wyższą oponą ... ale kilka pomysłów mam w zanadrzu.
-
Autor tematuwicherek666
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Honowanie żeliwnej tulei
No i Yamaszka poskładana Pracuje obiecująco. Ładnie odpala i się teraz będzie docierać. Jak jutro znajdę troszkę czasu wrzucę kilka fotek i filmik jak mi to wyszło. Co zrobiłem:
Tłok Wossner – 495,-
Szlif cylindra – 140,-
Uszczelka Gambit – 24,-
Simering 12x21x4 – 13,-
Uszczelka głowicy – 21,-
Łożysko igiełkowe – 49,-
Zębatka zdawcza/15 – 32,-
Reszta ogarnięta w ubiegłym sezonie:
Rama: piaskowanie oraz malowanie proszkowe. Nowy plastron, malowanie boczków.
Wahacz: piaskowanie, cynkowanie galwaniczne, malowanie proszkowe, nowe tulejki (ośki nie ruszałem) zero luzu. Wyszło doskonale.
Amortyzator przedni: Oddany do miejscowego mechanika (uszczelniacze,olej) Totalna porażka... jak kiedyś się odważę spróbuję sprawdzić go sam.
Amortyzator tylni: Działa, czyszczenie i konserwacja.
Elektryka: Całkowicie przebudowana, nowa wiązka, bazująca na oryginalnych przewodach Yamaha. Usunąłem wszystko co ma z enduro. Zostawiłem tylko zapłon.
Wydech: Całkowicie nowe "kolanko" spawane z rury 3/4" Reszta (dyfuzor, końcówka wydechu) czyszczona mechanicznie oraz malowana farbą żaroodporną (srebrzanką)
Cięgna (linki) Oczyszczone, nasmarowane, zakonserwowane. Nowa linka sprzęgła - pozostałe w dobrym stanie.
Nowy łańcucha napędowy R.K 428 ze spinką.
W tym sezonie motocykl dostał nowy filtr powietrza. Zawsze nasączany motorex Air Filter Oil 206. Skrzynia: motorex cross power 10w60 Mieszanka: Valvoline SynPower 2T.
Tłok Wossner – 495,-
Szlif cylindra – 140,-
Uszczelka Gambit – 24,-
Simering 12x21x4 – 13,-
Uszczelka głowicy – 21,-
Łożysko igiełkowe – 49,-
Zębatka zdawcza/15 – 32,-
Reszta ogarnięta w ubiegłym sezonie:
Rama: piaskowanie oraz malowanie proszkowe. Nowy plastron, malowanie boczków.
Wahacz: piaskowanie, cynkowanie galwaniczne, malowanie proszkowe, nowe tulejki (ośki nie ruszałem) zero luzu. Wyszło doskonale.
Amortyzator przedni: Oddany do miejscowego mechanika (uszczelniacze,olej) Totalna porażka... jak kiedyś się odważę spróbuję sprawdzić go sam.
Amortyzator tylni: Działa, czyszczenie i konserwacja.
Elektryka: Całkowicie przebudowana, nowa wiązka, bazująca na oryginalnych przewodach Yamaha. Usunąłem wszystko co ma z enduro. Zostawiłem tylko zapłon.
Wydech: Całkowicie nowe "kolanko" spawane z rury 3/4" Reszta (dyfuzor, końcówka wydechu) czyszczona mechanicznie oraz malowana farbą żaroodporną (srebrzanką)
Cięgna (linki) Oczyszczone, nasmarowane, zakonserwowane. Nowa linka sprzęgła - pozostałe w dobrym stanie.
Nowy łańcucha napędowy R.K 428 ze spinką.
W tym sezonie motocykl dostał nowy filtr powietrza. Zawsze nasączany motorex Air Filter Oil 206. Skrzynia: motorex cross power 10w60 Mieszanka: Valvoline SynPower 2T.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: sob, 7 mar 2015, 11:20
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świdnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline