Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1838
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka

Post autor: solaris » wt, 6 paź 2015, 23:34

inżynierowie F1.

Nikasil jest twardszą powłoką.
Obrazek

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3281
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka

Post autor: Majster128 » wt, 6 paź 2015, 23:36

acid pisze:kto to zbadał
 ! Wiadomość z: Majster128
Zdanie zaczyna się dużą literą i kończy jakimś znakiem interpunkcyjnym. To ma być pytanie czy zdanie twierdzące?
Jeśli nie poprawisz swojej pisowni to poleci ostrzeżenie.

Awatar użytkownika
plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka

Post autor: plazgut » śr, 7 paź 2015, 18:36

Panowie, zgodnie ze sztuką inżynierską, nie wolno stosować na współpracujące ze sobą części materiałów o porównywalnej twardości. Nie ma sensu tym samym za wszelką cenę wzmacniania (utwardzania) powłoki tłoka. Jedyne na czym powinno zależeć, to zmniejszenie współczynnika tarcia.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 616
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka

Post autor: wicherek666 » śr, 7 paź 2015, 18:58

Jedyne na czym powinno zależeć, to zmniejszenie współczynnika tarcia.

I na tym właśnie opiera się wyścig technologicznej wojny. Przynajmniej z założenia. W realu wygląda to zupełnie inaczej. Z góry ustalony, wygodny dla każdego koncernu pułap w połączeniu z reklama oraz szeroko zakrojoną akcją propagandową pozwala pozyskiwać szeroką rzeszę odbiorców. Gdyby ten wyścig nabrał pełnowartościowego rozpędu, zahaczającego o najnowsze technologie było by zdecydowanie ciekawiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”