Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka [ROZWIĄZANY]
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka
Panowie, zgodnie ze sztuką inżynierską, nie wolno stosować na współpracujące ze sobą części materiałów o porównywalnej twardości. Nie ma sensu tym samym za wszelką cenę wzmacniania (utwardzania) powłoki tłoka. Jedyne na czym powinno zależeć, to zmniejszenie współczynnika tarcia.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Galwanizowanie - anodowanie techniczne tłoka
I na tym właśnie opiera się wyścig technologicznej wojny. Przynajmniej z założenia. W realu wygląda to zupełnie inaczej. Z góry ustalony, wygodny dla każdego koncernu pułap w połączeniu z reklama oraz szeroko zakrojoną akcją propagandową pozwala pozyskiwać szeroką rzeszę odbiorców. Gdyby ten wyścig nabrał pełnowartościowego rozpędu, zahaczającego o najnowsze technologie było by zdecydowanie ciekawiej.Jedyne na czym powinno zależeć, to zmniejszenie współczynnika tarcia.