Napęd CRF 250 2014

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Piotr95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
Motocykl: CRF250 2014
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Napęd CRF 250 2014

Post autor: Piotr95 » ndz, 16 sie 2015, 17:52

Jeśli do CRF 250 z 2014 zamontuje na tył zębatkę 52 zęby zamiast 48 jak było do tej pory, to czy różnica będzie mocno odczuwalna ? Jaka tylna zębatka będzie najlepsza ?

Awatar użytkownika
Yamaso
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: wt, 22 mar 2011, 08:10
Motocykl: Kawasaki Kxf 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Yamaso » ndz, 16 sie 2015, 18:13

Jeżeli przednia będzie jak oryginalna a tylną zmienisz to odczujesz róznicę . Dobór zębatki zacznij od tego gdzie ten motor ma jezddzić , tor czy las
Yamaso #18

Awatar użytkownika
Autor tematu
Piotr95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
Motocykl: CRF250 2014
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Piotr95 » ndz, 16 sie 2015, 18:23

Ja swoją Honde użytkowuje tylko po torze

Awatar użytkownika
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 616
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: wicherek666 » ndz, 16 sie 2015, 19:04

Czyli użytkujesz ją zgodnie z przeznaczeniem, w związku z tym faktem proponuję abyś używał ustawień zalecanych przez producenta. Każda inna ingerencja może nie do końca polepszać osiągi.

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1827
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: solaris » ndz, 16 sie 2015, 19:05

Jak zmienisz zębatkę tylną na większą to raczej wypadałoby zmienić też łańcuch na dłuższy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Autor tematu
Piotr95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
Motocykl: CRF250 2014
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Piotr95 » ndz, 16 sie 2015, 19:18

Okej czyli ile zębów zelacacie aby założyć ? Bo generalnie to już zakupiłem tą 52 zęby ale zawsze można ja wymienić na inną. A na tych 52 będzie mieć nieco gorsze przyspieszenie czy jak się zmieni charakterystyka ?

Awatar użytkownika
karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: karolmx » ndz, 16 sie 2015, 19:37

Na 52 będzie leszpsze przyspieszenie ale skócisz bardzo biegi. Polecam Ci maksymalnie 50z na tył. Z przodu masz 13 ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
Piotr95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
Motocykl: CRF250 2014
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Piotr95 » ndz, 16 sie 2015, 19:41

Tak z przodu mam 13

Awatar użytkownika
Krzysiekk_421
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
Motocykl: CRF 250 .05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Krzysiekk_421 » ndz, 16 sie 2015, 21:18

czy przełożenie 14x48 nie będzie zamulało motoru teren enduro? moto jak wyżej
w przyszłości chciałbym startować w cross country i nie wiem czy przełożenie 13x48 nie będzie za wolne (obecne)

Awatar użytkownika
Kre_K
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 453
Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
Motocykl: cyryfy
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Napęd CRF 250 2014

Post autor: Kre_K » pn, 17 sie 2015, 21:01

Hamburgerowe fora mówią, że ze wzgledu na słaby dół w crf fabrycznie 48 (z tego co pamietam) zalecają wyżej ząb na tyle.to podobno poprawia trochę wstawanie od dołu. Jak zmieniasz zębate, to proponuję zmienić cały zestaw,bo prędzej czy później,a w sumie bardzo prędzej :p nowa zębatki ułoży się do starego łańcucha i małej zębatki. Wpisz na racerxonline test motocykla,wszystko jest opisane.
---------------------------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”