Cylinder 125 Suzuki RMX

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
TymbaRRk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 6 lip 2015, 19:22
Motocykl: KTM LC4 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Lubelskie [LKS]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cylinder 125 Suzuki RMX

Post autor: TymbaRRk » ndz, 19 lip 2015, 18:23

Witam tak jak w temacie chciałbym się Was zapytać czy opłaca się kombinować coś z cylindrem 125 czy lepiej kupić nowy silnik (choć wątpię żeby to się opłacało). Jak na razie pierwsze dni z RMX 90/50 więc nie narzekam ale jednak czuję że z czasem mocy zbraknie i tak jak wyżej pisałem co lepiej zrobić, być może lepiej nowy motocykl? Tylko jaki.. :axe:

Awatar użytkownika
motorider7
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 301
Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
Motocykl: Crf 250x
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cylinder 125 Suzuki RMX

Post autor: motorider7 » ndz, 19 lip 2015, 19:21

kolego który to masz rok moto ? na twoim miejscu nie kombinował bym nic tylko pojeździj sobie tym co masz poducz sie , sprzedaj i kup fabryczny większy . Przykładowo jakąś sete . A czy enduro czy cross wybór pozostawiam tobie. Nie wiemy jaką jazde preferujesz i gdzie chcesz jeździć. Nie wiemy również czy wolisz 2t czy 4t.
Obecnie Honda CRF 250x 2006

Awatar użytkownika
Autor tematu
TymbaRRk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 6 lip 2015, 19:22
Motocykl: KTM LC4 600
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Lubelskie [LKS]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cylinder 125 Suzuki RMX

Post autor: TymbaRRk » ndz, 19 lip 2015, 20:20

No to tak.. 2t tylko na mniejsze pojemności 4t tylko od 250 według mnie. Preferuję jazdę po lasach itp więc myślę że enduro będzie trafnym wyborem. Rok maszyny 1998.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”