Czarny dym w 4t.....

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Czarny dym w 4t.....

Post autor: MaŁy1989 » ndz, 22 lip 2007, 21:43

Cześć
Mam 250 4t i gy wejdzie gdzieś ku środkowi obrotów to zaczyna troszkę dymić, a kiedy coraz bardziej dodaję gazu to wydobywa sie więcej takiego czarnego(ciemnego) dymu......
Gdy przyłoże rekę do tłumika to nie ma oznak oleju..
Prosze o rady....
Z góry dziekuję...

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » ndz, 22 lip 2007, 21:47

Masz TC 250 nie ?
Mój trener miał nówke TC 450 05 i też pod koniec już dymiała,więc wszystko w porządku raczej.PZdr

Kolasa
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 13:57
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmunda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kolasa » ndz, 22 lip 2007, 21:48

Mały nowy motor musisz kupic..... Proponuje jakiegos 2T np Honde CR 500 :D
KTM 250 SX-F

Autor tematu
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MaŁy1989 » ndz, 22 lip 2007, 21:56

tak jest to tc 250
troche mi ulzyło bo sie juz bałem ze poł silnika beedzie trzeba wymieniac.
dzieki

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » pn, 23 lip 2007, 00:30

Te typy tak maja :wink:

Autor tematu
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MaŁy1989 » pn, 23 lip 2007, 13:40

Pacian pisze:Te typy tak maja :wink:
czemu?

Mam jeszcze 2 problem, odme mam puszczoną do airboxa i strasznie duzo idzie mi tam oleju. Wczoraj jak jezdziłem dosyć długo to az na filtrze u dolu było troche wchłoniete.....
Kumpel ma sxf i nic takiego mu sie nie dzieje...
Husqvarna TC 250

Autor tematu
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MaŁy1989 » pn, 23 lip 2007, 21:39

Dzięki
Zmienie olej a pożniej paliwo i zobatrzymy. Jest taki osad coś podobnego do sadzy w tłumiku.
z tymi pierścieniami olejowymi to już wiekszy problem ale pewnie bede musiał wymienić?
pozdrowienia
Husqvarna TC 250

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maros91 » pn, 23 lip 2007, 21:55

Wydaje mi się że to przez paliwo 95...

Autor tematu
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 23:09
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MaŁy1989 » pn, 23 lip 2007, 22:02

Wszystko jest możliwe...
Ten czarny dym to nie taki problem, wymieni sie olej i benzyne.
Gorzej z tym olejen który idzie przez odmę..... :(
Husqvarna TC 250

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 23 lip 2007, 22:53

Zużyte piercienie (głownie olejowy) puszczają kompreche--> ciśnienie idzie w układ smarowania, czyli jest wyższe ciśnienie oleju i wywala przed odme :?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maros91 » wt, 24 lip 2007, 22:56

jest u nas taka pewna stacja na ''GÓRCE :lol: '' gdzie po wlaniu paliwa 95 różne żeczy się dzieją serrio :lol: przynajmniej śilnik (testowana maszyna Honda SH150 :lol: ) jest o 20% słabszy(paliwo 95 130km pal.98 160km ).Pozdro i nie radze tam zalewac :wink:

EDIT; Ta stacja to jest ''bp'' :!: .
Ostatnio zmieniony śr, 25 lip 2007, 01:32 przez maros91, łącznie zmieniany 1 raz.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 24 lip 2007, 23:01

:lol:
Ale mówimy o markowych paliwach np orlen , bp itp itd

Ja zaczołbym od wymiany pierścieni , pomiaru tłoka i ewentualnej jego wymianie :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”