zdławienie WR 450
-
Autor tematunadol
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pt, 29 maja 2015, 11:34
- Motocykl: EXC 200
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
zdławienie WR 450
Hej wszystkim,
Jestem nowy jeżeli chodzi o brudzenie się błotem (wcześniej motocykle szosowe).
Mam okazję kupić w świetnym stanie WR 450.
Bardzo proszę was o kilka informacji (nie sugestii typu "pogięło cię, 450'ka na pierwsze enduro") na temat tego, w jaki prosty sposób zdławić tego enduraka. Bardzo szybko się uczę i nie chcę kupowac 250'tki zwłaszcza, że mam okazję kupić tego 450.
Czy najlepiej zmienić charakterystykę moto, żeby mi rąk nie urwało w następujący sposób:
1) zmiana przełożenia czytaj 2 zębatki da już możliwe zmiany przełożenia typu z 4:1 na 3:1 co jest mega różnicą?
2) Czy w łatwy sposób w WR'ce można zblokować rolgaz, żeby po prostu się odkręcał np. do 1/2?
Z góry dzięki za odpowiedź. Nie chcę się bawić w jakieś inne metody dławienia typu wydechy, gaźniki, bo po co.
Jestem nowy jeżeli chodzi o brudzenie się błotem (wcześniej motocykle szosowe).
Mam okazję kupić w świetnym stanie WR 450.
Bardzo proszę was o kilka informacji (nie sugestii typu "pogięło cię, 450'ka na pierwsze enduro") na temat tego, w jaki prosty sposób zdławić tego enduraka. Bardzo szybko się uczę i nie chcę kupowac 250'tki zwłaszcza, że mam okazję kupić tego 450.
Czy najlepiej zmienić charakterystykę moto, żeby mi rąk nie urwało w następujący sposób:
1) zmiana przełożenia czytaj 2 zębatki da już możliwe zmiany przełożenia typu z 4:1 na 3:1 co jest mega różnicą?
2) Czy w łatwy sposób w WR'ce można zblokować rolgaz, żeby po prostu się odkręcał np. do 1/2?
Z góry dzięki za odpowiedź. Nie chcę się bawić w jakieś inne metody dławienia typu wydechy, gaźniki, bo po co.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zdławienie WR 450
Witam, najłatwiej jest ograniczyć ją na gaźniku, tak też była blokowana fabrycznie. Jest tam miejsce na wkręcenie dłuższej śrubki, która blokuje przepustnicę. Nic się nie kręci przy gaźniku, jest do tego osobna śrubka, chyba M5, nie pamiętam dokładnie.
Powodzenia :drinkers:
Powodzenia :drinkers:
-
Autor tematunadol
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pt, 29 maja 2015, 11:34
- Motocykl: EXC 200
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zdławienie WR 450
Rozumiem,
A jesteś w stanie określić, jaki procent mocy/momentu można zblokować na tym gaźniku?
Oryginalnie na max odblokowaniu te moto to potwór:)
A jesteś w stanie określić, jaki procent mocy/momentu można zblokować na tym gaźniku?
Oryginalnie na max odblokowaniu te moto to potwór:)
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: zdławienie WR 450
Blokada fabryczna, na gaźniku to jakieś 20 %, jest to wyczuwalne natychmiastowo, po zdjęciu blokady.