problem nie do rozwiazania :|
-
Autor tematuvajda
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
problem nie do rozwiazania :|
witam!
mam problem prawdopodobnie nie do rozwiazania . chodzi o gorna czesc silnika w moim ktm'ie gs 250 z lat 86-93 (pozniej juz robili te gs'y na styl lc2). chodzi o to ze jest bol z czesciami, nie ma mowy o jakims nowym orginalnym cylindrze a co najgorsze te cylindry robione sa tylko na 2 szlify - orginalny wymiar: 66,5 , 2 to 67,5 i potem znow tuleja na 66,5, nastepnie 67,5 i tak w kolko!
niestety mam ten wymiar koncowy bo az 2 chce wbic tuleje ale z tego co sie dowiedzialem to nie wbija sie tuleji do cylindra 2t troche to dziwne bo na allegro jest mnostwo motocykli 2t po remoncie z nowa tuleja no ale to allegro... juz co drugi motor tam jest po remoncie. jak jest na prawde nikt nie wie bo kwity/rachunki czy czesci do wgladu malo kto daje
i teraz pytanie jak zalatwic sprawe z tym cylindrem i nowym tlokiem (mysalem o wiekszym niz 67,5 - oczewiscie sa - ale nie wiadomo czy nie bedzie za wysoki)
doradzcie cos, ew. prosze o jakies oferty silnikow czy tez namiary na zaklad gdzie by mi tanio, porzadnie zatulejowali cylinder 2t. z gory dzieki, pzd
mam problem prawdopodobnie nie do rozwiazania . chodzi o gorna czesc silnika w moim ktm'ie gs 250 z lat 86-93 (pozniej juz robili te gs'y na styl lc2). chodzi o to ze jest bol z czesciami, nie ma mowy o jakims nowym orginalnym cylindrze a co najgorsze te cylindry robione sa tylko na 2 szlify - orginalny wymiar: 66,5 , 2 to 67,5 i potem znow tuleja na 66,5, nastepnie 67,5 i tak w kolko!
niestety mam ten wymiar koncowy bo az 2 chce wbic tuleje ale z tego co sie dowiedzialem to nie wbija sie tuleji do cylindra 2t troche to dziwne bo na allegro jest mnostwo motocykli 2t po remoncie z nowa tuleja no ale to allegro... juz co drugi motor tam jest po remoncie. jak jest na prawde nikt nie wie bo kwity/rachunki czy czesci do wgladu malo kto daje
i teraz pytanie jak zalatwic sprawe z tym cylindrem i nowym tlokiem (mysalem o wiekszym niz 67,5 - oczewiscie sa - ale nie wiadomo czy nie bedzie za wysoki)
doradzcie cos, ew. prosze o jakies oferty silnikow czy tez namiary na zaklad gdzie by mi tanio, porzadnie zatulejowali cylinder 2t. z gory dzieki, pzd
elo elo YZ 4 5 0
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja tulejowałem cylinder do RM250 1995 w Motor-Tech w Katowicach.Gość naprawdę zna się na rzeczy i zapewne doradzi Ci co z tym zrobić i czy da się tulejować.Odezwij się do mnie na PW to dam Ci namiary na gg i link do jego strony.
Pozdro
Pozdro
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen