DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW FORUM! Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu viewtopic.php?f=20&t=9755

problem nie do rozwiazania :|

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Status : Offline

problem nie do rozwiazania :|

Post autor: vajda » ndz, 15 lip 2007, 01:03

witam!
mam problem prawdopodobnie nie do rozwiazania :( . chodzi o gorna czesc silnika w moim ktm'ie gs 250 z lat 86-93 (pozniej juz robili te gs'y na styl lc2). chodzi o to ze jest bol z czesciami, nie ma mowy o jakims nowym orginalnym cylindrze a co najgorsze te cylindry robione sa tylko na 2 szlify - orginalny wymiar: 66,5 , 2 to 67,5 i potem znow tuleja na 66,5, nastepnie 67,5 i tak w kolko! :roll:
niestety mam ten wymiar koncowy bo az 2 :evil: chce wbic tuleje ale z tego co sie dowiedzialem to nie wbija sie tuleji do cylindra 2t :| troche to dziwne bo na allegro jest mnostwo motocykli 2t po remoncie z nowa tuleja no ale to allegro... juz co drugi motor tam jest po remoncie. jak jest na prawde nikt nie wie bo kwity/rachunki czy czesci do wgladu malo kto daje :P
i teraz pytanie jak zalatwic sprawe z tym cylindrem i nowym tlokiem (mysalem o wiekszym niz 67,5 - oczewiscie sa - ale nie wiadomo czy nie bedzie za wysoki) :roll:

doradzcie cos, ew. prosze o jakies oferty silnikow czy tez namiary na zaklad gdzie by mi tanio, porzadnie zatulejowali cylinder 2t. z gory dzieki, pzd
elo elo YZ 4 5 0

Awatar użytkownika
RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » ndz, 15 lip 2007, 01:59

Ja tulejowałem cylinder do RM250 1995 w Motor-Tech w Katowicach.Gość naprawdę zna się na rzeczy i zapewne doradzi Ci co z tym zrobić i czy da się tulejować.Odezwij się do mnie na PW to dam Ci namiary na gg i link do jego strony.
Pozdro
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Awatar użytkownika
GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » czw, 19 lip 2007, 22:09

ja dawniej do MTX wstawiałem zeliwna tuleje a to jest 2T i nie ma najmniejszego problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”