Nie ma dużego niepokoju, będzie żyć .
Po pierwsze podpiłować zawór w miejscach przetarć i sprawdzić z pierścieniem jak pisalem wcześniej.
Cylinder zanieś gdzieś do warsztatu żeby go pomierzyli- góra,środek ,dól , wynik podaj tutaj.
Tłok, sprawdź czy pierścienie pracuja swobodnie w rowku w okolicach gdzie są widoczne slady otarcia.
Czy te brązowe slady w kanałach ssacych pochodzą z wcześniejszej eksploatacji czy teraźniejszej?
Tłok mozna złozyć z powrotem ale nie jeździć na nim dłużej jak do 20 godzin, potem wymiana na nowy.
wydaje mi sie że lejesz za mało oleju do benzyny . Jakiego oleju używasz i w jakim stosunku?
Nie karm cylindra piaskiem, Tak jak w tej chwili widać do odkrytej komory wału korbowego spadają małe ziarenka piasku przyklejone do ramy i kabli pod zbiornikiem paliwa i potem masz rysy na płaszczu tłoka.
Przy skladaniu załóz nowa uszczelkę pod głowicę .
To pasowanie to chyba źle policzyłeś . Cylinder nominalny ma 66,40mm Twój tłok 66,35 różnica/ pasowanie wychodzi 0,05mm(pięć setek) a nie 00,6
I zapodanie zdjęc do wątku - masakra :axe:
Jeszcze jedna ważna sprawa. Ta świeca nie nadaje sie do 250'ki ma być swieca 8 (ósemka NGK, 24Denso) . Ta twoja 9 jest dobra ale do jakiejś setki.