Sprzęgło SUZI RM 250 95 rok

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Sprzęgło SUZI RM 250 95 rok

Post autor: Szuwar » sob, 7 lip 2007, 17:54

Witam zmieliło mi dwie tarcze w rm oczywiście sprzęgłowe.Wsadziłem brakujące tarcze od dr były trochę grubsze ale po zatym pasowały.Teraz sprzęgło mi mocno chuczy przy ruszaniu i mocno ciągnie.Linką kombinowałem ale to nie pomaga.Dodam jeszcze że czasami nie wskakuje mi 4 i 5 muszę zgasić moto odpalić i biegi wchodzą ale tylko przez jakiś czas.Nie wiem co mam zrobić czy wymienić tarcze na nowe???? :shock:
KTM EXC 520 2001 rok.

szczuku
VIP
VIP
Posty: 261
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: szczuku » ndz, 8 lip 2007, 23:57

Tarcze do DR'y to do DR'y a nie do innego motocykla !!

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » pn, 9 lip 2007, 06:11

No to troche nieciekawa sprawa z tymi biegami powiem Ci :( .
Biegi powinny wskakiwać lekko bez żadnych problemów nawet bez użycia sprzęgła-dużo osób wogóle nie używa sprzęgła przy zmianie biegów,a jedynie przy starcie.Ja oczywiście preferuję zmianę z uzyciem sprzęgła,wydłuża to w jakiś sposób żywotność skrzyni.A co do tarcz to proponował bym zakup oryginalnych do tego modelu.Nie wiem na ile różnią się te od DR ale ja bałbym się coś takigo założyć,szczególnie że piszesz że silnik wydaje dziwne dźwięki po założeniu w/w tarcz.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » pn, 9 lip 2007, 16:45

zauważyłem że kosz ma wyszczerbione rowki(zrobiły je tarcze) więc kiedy jezdziłem na dwóch zmielonych to było ok a jak wsadziłem dwa zamienniki to sprzęgło zrobiło się grubsze.Może jak zeszlifuję te rowki na koszu to już bedzie wszystko w porządku.Olej leję 75 w 140 więc chyba zly nie jest.Dzięki za porady będe coś kombinował.Pozdro
KTM EXC 520 2001 rok.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 9 lip 2007, 17:36

Jak zeszlifujesz te rowki to na początku będzie dobrze, ale problem pojawi się znowu dużo szybciej. A olej raczej zły. Lej 10W40 ewentualnie 15W50

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”