Rm 250 95 rok DŁAWI SIĘ NA WYSOKICH OBROTACH

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Rm 250 95 rok DŁAWI SIĘ NA WYSOKICH OBROTACH

Post autor: Szuwar » pt, 6 lip 2007, 19:11

Witam!!!Potrzebuję porady na ten temat.Dzisiaj kupiłem nową świecę NGK o nr jakim podano w katalogu NGK kosztowała 42 zł po założeniu jej motor zaczą mi się dławić na wysokich obrotach nie wkręca się tak jak powinien i nie trzyma wolnych obrotów.Co może być przyczyną takiego zachowania.Stara świeca to jakas zwykła samochodowa dlatego zdecydowałem się na kupno oryginalnej. :shock:
KTM EXC 520 2001 rok.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 6 lip 2007, 23:09

Zobacz na innej świecy :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 6 lip 2007, 23:19

hmm jeżeli po zmianie świecy z samochodowej :shock: na normalną podaną przez producenta zaczyna sie dławić to raczej wina świecy :? zakładając że wcześniej było wszystko ok z gażnikiem itp.

Co z filtrem powietrza?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 7 lip 2007, 09:48

Filtr powietrza wyczyściłem przed zmianą świecy.Jest czysty.Na gażniku mam śrubkę do regulacji jest ona bardzo blisko wlotu powietrza może nią trzeba wyregulować dawkę powietrza.A może być przyczyną żle ustawiony przerywacz???Bałem się wkładać nie oryginalne świece żeby nie załatwić tłoka więc zdecydowałem się na kupno właściwej.Może bym musiał wyregulować gaźnik.Pozdro Czekam na odpowiedzi
KTM EXC 520 2001 rok.

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 7 lip 2007, 09:54

Te śrubkę mam wkręconą na maksa a podobno powinna być wykręcona jakieś 2 obroty.Ja robię mieszankę 1:50 na Castrolu 2T full syntetyk.Mam ją zmniejszyć zwiekszyć??????? :roll:
KTM EXC 520 2001 rok.

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 7 lip 2007, 17:58

Więc jeżeli zrobię mieszankę 1:40 to nic się nie stanie???Myślę że to tylko kwestia regulacji tą śrubką.Dzięki jak sobie nie poradzę to będę pytał dalej!!!!!! :lol:
KTM EXC 520 2001 rok.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 7 lip 2007, 21:33

Na dobrym oleju (wszystko prócz mixolu itp) zrobisz 1:50 i też się nic nie stanie !

Pozdro

kfilipek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 93
Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
Motocykl: RM250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kfilipek » sob, 7 lip 2007, 22:49

MXrool pisze:Trzeba wrócić do świecy orginalnej! Jak coś nie gra na normalnej to trzeba zmienić skład mieszanki, chyba proste nie? świeca SAMOCHODOWA jest do samochodów, nie motoru RM
Co racja to racja MXrool, niewłaściwa świeca (ciepłota świecy) może prowadzić do niewłaściwego zapłonu mieszanki. Może ktoś nie mógł sobie poradzić z usterką i wybrał proste rozwiązanie jakim jest zamontowanie innej świecy, a prawdziwej usterki nie usunięto.

PS. Zanim zaczniesz się mocno zagłębiać sprawdź na innej świecy zgodnej ze specyfikacją producenta (może ta kupiona jest uszkodzona)

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » ndz, 8 lip 2007, 11:27

świeca musi być dobra lepiej mi pali na zimnym silniku niż wczesniej,ale pojawił się problem z wysokimi obrotami.
KTM EXC 520 2001 rok.

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » ndz, 8 lip 2007, 12:44

Szuwar pisze:świeca musi być dobra lepiej mi pali na zimnym silniku niż wczesniej,ale pojawił się problem z wysokimi obrotami.

Ja nie widze problemu poprostukup zestaw dyszi wyreguluj porządnie gaźnik. Albo lepiej komuś oddaj co sie naprawde zna. Ustawienie gaźnika w crossówce jest szalenie ważne. Praktycznie powinno sie go regulować co jazde, do warunków atmosferycznych.

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » ndz, 8 lip 2007, 13:14

dzięki może i tak zrobię ale sam coś pokombinuję.Może obejdzie sie bez nowych dysz.
KTM EXC 520 2001 rok.

Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » pn, 9 lip 2007, 22:40

Dlaczego tak sądzisz nie sztuką jest wyjeba**** 200 pare zl na nowe dysze i jeszcze dodatkowo na mechanika jeżeli wystarczy odkręcić 2.5 obrotu jedną srubkę na gaźniku i powinno być wszystko w porządku.Pozdro i nie tak od razu prosto z mostu.Jestem laikiem i chcem dobrych opini a nie się zniechęcać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KTM EXC 520 2001 rok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”