Rm 250 95 rok DŁAWI SIĘ NA WYSOKICH OBROTACH
-
Autor tematuSzuwar
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
- Motocykl: KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Żółtnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Rm 250 95 rok DŁAWI SIĘ NA WYSOKICH OBROTACH
Witam!!!Potrzebuję porady na ten temat.Dzisiaj kupiłem nową świecę NGK o nr jakim podano w katalogu NGK kosztowała 42 zł po założeniu jej motor zaczą mi się dławić na wysokich obrotach nie wkręca się tak jak powinien i nie trzyma wolnych obrotów.Co może być przyczyną takiego zachowania.Stara świeca to jakas zwykła samochodowa dlatego zdecydowałem się na kupno oryginalnej.
KTM EXC 520 2001 rok.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hmm jeżeli po zmianie świecy z samochodowej na normalną podaną przez producenta zaczyna sie dławić to raczej wina świecy zakładając że wcześniej było wszystko ok z gażnikiem itp.
Co z filtrem powietrza?
Co z filtrem powietrza?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
Autor tematuSzuwar
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
- Motocykl: KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Żółtnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Filtr powietrza wyczyściłem przed zmianą świecy.Jest czysty.Na gażniku mam śrubkę do regulacji jest ona bardzo blisko wlotu powietrza może nią trzeba wyregulować dawkę powietrza.A może być przyczyną żle ustawiony przerywacz???Bałem się wkładać nie oryginalne świece żeby nie załatwić tłoka więc zdecydowałem się na kupno właściwej.Może bym musiał wyregulować gaźnik.Pozdro Czekam na odpowiedzi
KTM EXC 520 2001 rok.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co racja to racja MXrool, niewłaściwa świeca (ciepłota świecy) może prowadzić do niewłaściwego zapłonu mieszanki. Może ktoś nie mógł sobie poradzić z usterką i wybrał proste rozwiązanie jakim jest zamontowanie innej świecy, a prawdziwej usterki nie usunięto.MXrool pisze:Trzeba wrócić do świecy orginalnej! Jak coś nie gra na normalnej to trzeba zmienić skład mieszanki, chyba proste nie? świeca SAMOCHODOWA jest do samochodów, nie motoru RM
PS. Zanim zaczniesz się mocno zagłębiać sprawdź na innej świecy zgodnej ze specyfikacją producenta (może ta kupiona jest uszkodzona)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Szuwar pisze:świeca musi być dobra lepiej mi pali na zimnym silniku niż wczesniej,ale pojawił się problem z wysokimi obrotami.
Ja nie widze problemu poprostukup zestaw dyszi wyreguluj porządnie gaźnik. Albo lepiej komuś oddaj co sie naprawde zna. Ustawienie gaźnika w crossówce jest szalenie ważne. Praktycznie powinno sie go regulować co jazde, do warunków atmosferycznych.
-
Autor tematuSzuwar
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
- Motocykl: KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Żółtnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dlaczego tak sądzisz nie sztuką jest wyjeba**** 200 pare zl na nowe dysze i jeszcze dodatkowo na mechanika jeżeli wystarczy odkręcić 2.5 obrotu jedną srubkę na gaźniku i powinno być wszystko w porządku.Pozdro i nie tak od razu prosto z mostu.Jestem laikiem i chcem dobrych opini a nie się zniechęcać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KTM EXC 520 2001 rok.