CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
cr125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 15 mar 2007, 16:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: cr125 » pt, 6 lip 2007, 18:49

witam wszystkich
mam problem z moja crf-ka... :?
3 dni niejezdzilem wogole bo niemialem czasu i wczoarj gdy chcialem polatac troche niemoglem jej odpalic...na pycha tak samo, upchalem sie tylko i nic. Umylem filtr, gaznik wyczyscilem, bak ,kranik i sprobowalem jeszcze raz, odpalila, pochodzila kilka minut i zgasilem ją, pozniej za godzine chcialem juz gdzies wybyc to znowu to samo...iskra jest a nie pali :(

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pt, 6 lip 2007, 18:56

A jak odpaliła to dobrze chodziła ? Sprawdź zawory - ten ty tak ma ;)

Pozdro

Autor tematu
cr125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 15 mar 2007, 16:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: cr125 » pt, 6 lip 2007, 18:59

zielorz pisze:A jak odpaliła to dobrze chodziła ? Sprawdź zawory - ten ty tak ma ;)

Pozdro
chodzila dobrze...zgasilem ja i za chwile jeszce raz zapalilem z kopa 1...
a jak sprawdzic zawory? nieznam sie jeszcze na 4t

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » pt, 6 lip 2007, 21:37

a zdradzilbys tajemnice w jaki sposob wyczysciles gaznik jesli nie znasz sie na 4t? :)
elo elo YZ 4 5 0

Autor tematu
cr125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 15 mar 2007, 16:45
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: cr125 » sob, 7 lip 2007, 11:07

vajda pisze:a zdradzilbys tajemnice w jaki sposob wyczysciles gaznik jesli nie znasz sie na 4t? :)
heh, z tym raczej niemialem wiekszych problemow. Oczywiscie z pomoca znajomego. A jesli chodzi o zawory to jakos tak obco mi to zabrzmialo... z gaznikami juz nieraz mialem stycznosc w innych moto wiec to zaden problem.

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 7 lip 2007, 11:15

Do zaworów zdejmujesz siedzenie i bak. Potem 2 x śrubka na klucz chyba 10 i ściągasz pokrywę. I potem nie pamiętam jak to sie robiło jak nie widzę :P Gadaj z żubrem, barym lub mx-wulkanem każdy robił to xxx razy ;D

Pozdro

SEBA1991K
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: śr, 18 lip 2007, 01:22
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: SEBA1991K » wt, 14 kwie 2009, 00:22

Witam.
tydzień temu kupiłem honde crf 450 04r. (Wcześniej był/a kx125 i cr 250r.) wiec jestem początkującym laikiem w temacie 4 takta:( .Mam z nia nastepujacy problem wczoraj moto w zapaliłem gdy sie zagrzała przejechałem sie na polu gdzieś na 1/4 odkręconej manetki gdy sie zatrzymałem chwilke chodziła ok a później usłyszałem delikatny stuk od razu zgasilem i powoli ruszyłem kopką i się zatrzymała od razu pomyślałem sobie o ku..a chyba sie rorząd rozleciał,ale się rozrzad przestawił więc rozkręciłem głowice czy cos z zaworami i zawory proste i w porządku wyglądały i dolegały całą powierzchnią do gniazd.Po skręceniu głowicy(oczywiście wszystkie czesci wpierw po znaczałem zeby nie popieprzyc czegos jak np.tych płytek)chciałem ustawić rozrząd wg.starych znaków ( na wałku rozrzadu były znaki fabryczne a na magnecie 2 nabite przez kogoś odstępie 3-5mm)ku mojemu zdziwieniu znaki były tak zaznaczone ze gdy tłok dochodził do GMP zawory ssące otwierały sie i stykały sie z tłokiem więc przestawiłem rozrząd o 1 ząbek w strone ssących i gdy tłok odchodzi od GMP to zawory ssące zaczynają się otwierać i sie nie styka z tłokiem,żeby sprawdzić znaki na magnecie zdjołem lewy dekiel i zauważyłem że mi przemelało zebatke białą z tworzywa stucznego od pompy oleju czy jest możliwość że szczatki tej zebatki dostały sie miedzy zebatke na wale lub zebatki na wałku i od tego rozrząd przeskoczył.A moja druga prośba to jak sie sprawdza te luzy zaworowe w 4 taktach (po przeczytaniu paru postów widzę że są bardzo wazne)mierzy sie te płytki czy jak?

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: Mateusz_MX » wt, 14 kwie 2009, 08:10

Biada oj, biada jak się nie dba o 4T, a potem wkłada się łapy pod głowicę. Jedź do mechanika i Ci powie co jest nie tak. Oby tylko nie było za późno. Pozdrawiam!
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

SEBA1991K
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: śr, 18 lip 2007, 01:22
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: SEBA1991K » wt, 14 kwie 2009, 09:00

odrazu po zakupieniu oddałem go do mechanika zeby przejżał i powiedział mi ze jest wszystko ok.,zadzwoniłem do niego wsprawie tych znaków na magnecie i powiedział mi że na znaki nabite przez kogoś nie ma co zwracać uwagi bo może magneto ktoś kiedyś wymienił.

Mateusz_MX
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1168
Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
Motocykl: EXC 400 '12
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: Mateusz_MX » wt, 14 kwie 2009, 20:19

Czemu mieliby zaznaczać coś na magnecie, skoro jest ono na klinie i inaczej Go nie włożysz? <myśli>
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"

MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: MXrlz » śr, 15 kwie 2009, 18:58

luzy zaworowe mierzysz miedzy szklanka a krzywka walka szczelinomierzem tylko pamietaj ze zawory musza byc zamkniete tzn krzywka musi w gornym polozeniu.. Co do wielkosci luzow pytaj innych bo ja mam cwiartke

retmiwrd
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: pn, 15 gru 2008, 20:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI

Post autor: retmiwrd » ndz, 19 kwie 2009, 20:14

te 2 znaki są chyba nabite przez hondę ja w swojej też tak mam CRF 450R 03r(a magneta nie mam). Też się głowiłem który znak oznacza najwyższe położenie tłoka. u mnie wyszło pomiędzy tymi znakami i wszystko jest ok! Pożądne MOTO!!! :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”