CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
-
Autor tematucr125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 15 mar 2007, 16:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
witam wszystkich
mam problem z moja crf-ka...
3 dni niejezdzilem wogole bo niemialem czasu i wczoarj gdy chcialem polatac troche niemoglem jej odpalic...na pycha tak samo, upchalem sie tylko i nic. Umylem filtr, gaznik wyczyscilem, bak ,kranik i sprobowalem jeszcze raz, odpalila, pochodzila kilka minut i zgasilem ją, pozniej za godzine chcialem juz gdzies wybyc to znowu to samo...iskra jest a nie pali
mam problem z moja crf-ka...
3 dni niejezdzilem wogole bo niemialem czasu i wczoarj gdy chcialem polatac troche niemoglem jej odpalic...na pycha tak samo, upchalem sie tylko i nic. Umylem filtr, gaznik wyczyscilem, bak ,kranik i sprobowalem jeszcze raz, odpalila, pochodzila kilka minut i zgasilem ją, pozniej za godzine chcialem juz gdzies wybyc to znowu to samo...iskra jest a nie pali
-
Autor tematucr125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 15 mar 2007, 16:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
heh, z tym raczej niemialem wiekszych problemow. Oczywiscie z pomoca znajomego. A jesli chodzi o zawory to jakos tak obco mi to zabrzmialo... z gaznikami juz nieraz mialem stycznosc w innych moto wiec to zaden problem.vajda pisze:a zdradzilbys tajemnice w jaki sposob wyczysciles gaznik jesli nie znasz sie na 4t?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: śr, 18 lip 2007, 01:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
Witam.
tydzień temu kupiłem honde crf 450 04r. (Wcześniej był/a kx125 i cr 250r.) wiec jestem początkującym laikiem w temacie 4 takta:( .Mam z nia nastepujacy problem wczoraj moto w zapaliłem gdy sie zagrzała przejechałem sie na polu gdzieś na 1/4 odkręconej manetki gdy sie zatrzymałem chwilke chodziła ok a później usłyszałem delikatny stuk od razu zgasilem i powoli ruszyłem kopką i się zatrzymała od razu pomyślałem sobie o ku..a chyba sie rorząd rozleciał,ale się rozrzad przestawił więc rozkręciłem głowice czy cos z zaworami i zawory proste i w porządku wyglądały i dolegały całą powierzchnią do gniazd.Po skręceniu głowicy(oczywiście wszystkie czesci wpierw po znaczałem zeby nie popieprzyc czegos jak np.tych płytek)chciałem ustawić rozrząd wg.starych znaków ( na wałku rozrzadu były znaki fabryczne a na magnecie 2 nabite przez kogoś odstępie 3-5mm)ku mojemu zdziwieniu znaki były tak zaznaczone ze gdy tłok dochodził do GMP zawory ssące otwierały sie i stykały sie z tłokiem więc przestawiłem rozrząd o 1 ząbek w strone ssących i gdy tłok odchodzi od GMP to zawory ssące zaczynają się otwierać i sie nie styka z tłokiem,żeby sprawdzić znaki na magnecie zdjołem lewy dekiel i zauważyłem że mi przemelało zebatke białą z tworzywa stucznego od pompy oleju czy jest możliwość że szczatki tej zebatki dostały sie miedzy zebatke na wale lub zebatki na wałku i od tego rozrząd przeskoczył.A moja druga prośba to jak sie sprawdza te luzy zaworowe w 4 taktach (po przeczytaniu paru postów widzę że są bardzo wazne)mierzy sie te płytki czy jak?
tydzień temu kupiłem honde crf 450 04r. (Wcześniej był/a kx125 i cr 250r.) wiec jestem początkującym laikiem w temacie 4 takta:( .Mam z nia nastepujacy problem wczoraj moto w zapaliłem gdy sie zagrzała przejechałem sie na polu gdzieś na 1/4 odkręconej manetki gdy sie zatrzymałem chwilke chodziła ok a później usłyszałem delikatny stuk od razu zgasilem i powoli ruszyłem kopką i się zatrzymała od razu pomyślałem sobie o ku..a chyba sie rorząd rozleciał,ale się rozrzad przestawił więc rozkręciłem głowice czy cos z zaworami i zawory proste i w porządku wyglądały i dolegały całą powierzchnią do gniazd.Po skręceniu głowicy(oczywiście wszystkie czesci wpierw po znaczałem zeby nie popieprzyc czegos jak np.tych płytek)chciałem ustawić rozrząd wg.starych znaków ( na wałku rozrzadu były znaki fabryczne a na magnecie 2 nabite przez kogoś odstępie 3-5mm)ku mojemu zdziwieniu znaki były tak zaznaczone ze gdy tłok dochodził do GMP zawory ssące otwierały sie i stykały sie z tłokiem więc przestawiłem rozrząd o 1 ząbek w strone ssących i gdy tłok odchodzi od GMP to zawory ssące zaczynają się otwierać i sie nie styka z tłokiem,żeby sprawdzić znaki na magnecie zdjołem lewy dekiel i zauważyłem że mi przemelało zebatke białą z tworzywa stucznego od pompy oleju czy jest możliwość że szczatki tej zebatki dostały sie miedzy zebatke na wale lub zebatki na wałku i od tego rozrząd przeskoczył.A moja druga prośba to jak sie sprawdza te luzy zaworowe w 4 taktach (po przeczytaniu paru postów widzę że są bardzo wazne)mierzy sie te płytki czy jak?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
Biada oj, biada jak się nie dba o 4T, a potem wkłada się łapy pod głowicę. Jedź do mechanika i Ci powie co jest nie tak. Oby tylko nie było za późno. Pozdrawiam!
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: śr, 18 lip 2007, 01:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
odrazu po zakupieniu oddałem go do mechanika zeby przejżał i powiedział mi ze jest wszystko ok.,zadzwoniłem do niego wsprawie tych znaków na magnecie i powiedział mi że na znaki nabite przez kogoś nie ma co zwracać uwagi bo może magneto ktoś kiedyś wymienił.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
Czemu mieliby zaznaczać coś na magnecie, skoro jest ono na klinie i inaczej Go nie włożysz? <myśli>
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Mistrz prostej
- Posty: 187
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
- Motocykl: Honda crf 250 2006r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
luzy zaworowe mierzysz miedzy szklanka a krzywka walka szczelinomierzem tylko pamietaj ze zawory musza byc zamkniete tzn krzywka musi w gornym polozeniu.. Co do wielkosci luzow pytaj innych bo ja mam cwiartke
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 15 gru 2008, 20:54
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2002r. PROBLEM! NIE PALI
te 2 znaki są chyba nabite przez hondę ja w swojej też tak mam CRF 450R 03r(a magneta nie mam). Też się głowiłem który znak oznacza najwyższe położenie tłoka. u mnie wyszło pomiędzy tymi znakami i wszystko jest ok! Pożądne MOTO!!!