Jaki gwint korka spustu oleju z silnika CRF 250R 2010

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Jaki gwint korka spustu oleju z silnika CRF 250R 2010

Post autor: wicherek666 » wt, 30 wrz 2014, 13:12

Witam, tak jak w temacie zamierzam wymienić korek spustu oleju z silnika w HONDA CRF 250 R 2010r na korek wyposażony w magnes neodymowy. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Jaki powinien znajdować się gwint a takim korku. U mnie wkręcona jest śruba i wydaje mi się że to M12 z jakimś drobniejszym gwintem może X1,5. Śruba wkręcana jest kluczem imbusowym nr. 10

2. Jakiej długości powinien być gwint na śrubie aby móc ją dokręcić z momentem podanym w instrukcji ?

3. Jaka miedziana czy aluminiowa będzie lepsza podkładka dla takiego korka ? oraz jakiej powinna być grubości ?

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Jaki gwint korka spustu oleju z silnika CRF 250R 2010

Post autor: robsztix » wt, 30 wrz 2014, 20:16

1. Gadzet tego typu rozwieje Twoje watpliwosci http://allegro.pl/grzebien-sprawdzian-d ... 66255.html
2. Zapewne tej samej, co poprzedni korek.
3. Miedziane podkladki sprawdzaja sie lepiej, bo mozna uzyc ich wielokrotnie i maja dobre wlasciwosci przy uszczelnianiu polaczen, gdzie znajduje sie olej.

Awatar użytkownika
Autor tematu
wicherek666
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 617
Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
Motocykl: CRF250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wronki
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Re: Jaki gwint korka spustu oleju z silnika CRF 250R 2010

Post autor: wicherek666 » śr, 1 paź 2014, 05:10

grzebień mam i oczywiście sprawdzę gwint. Tylko chciałem się dowiedzieć i zakupić korek przed wymianą oleju tak aby być do niej w pełni przygotowanym. A nie spuścić, sprawdzić gwint, znaleźć odpowiedni korek zapewne w sieci i czekać aż przyjdzie. No ale cóż tak chyba będę musiał zrobić :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”