Kawasaki KX 125 Problem
-
Autor tematuDanielkx125
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 13 sie 2013, 12:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KX 125 Problem
Witam.Mam problem z moim moto.Mianowice chodzi o Kawasaki KX 125 z 2002 roku.Do oleju skrzyni biegów dostaje się prawdopodobnie woda ,lecz nie wiem skąd.Za każdym razem po wymianie oleju w skrzyni olej jest po prostu szary (nawet po 1mth).Na załączonym obrazu w miejscu gdzie zaznaczyłem na czerwono wydostaje się szary olej (najprawdopodobniej ze skrzyni).Jak myślicie jakaś uszczelka na pompie wody jakiś karter albo jakiś inny uszczelniacz?.Pozdrawiam i prosze o odpowiedź
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki KX 125 Problem
Najlepsze w tym wszystkim jest to że tego typu tematy na forum były już poruszane setki razy. Jeżeli olej miesza się z wodą, lub innym płynem na bazie wody to zmienia kolor na "kawa z mlekiem". W tym przypadku trzeba sprawdzić szczelność układu napędu pompy wody:
-wałek
-łożysko
-uszczelniacze
-gniazdo łożyska
-gniazdo uszczelniacza
-ew wirnik pompy
Po weryfikacji uszkodzeń należy wymienić zużyte części na nowe, skręcić wszystko z odpowiednimi momentami (bez druciarstwa na sylikon itp), zalać nowy olej i płyn (nie wodę) i kontrolować co dalej dzieje się z motocyklem.
A co do tego co masz do wymiany to prawdopodobnie będzie to część numer 92049B (SEAL-OIL) z tego obrazka:
http://www.ronayers.com/Engine-Covers22-C359290.aspx
-wałek
-łożysko
-uszczelniacze
-gniazdo łożyska
-gniazdo uszczelniacza
-ew wirnik pompy
Po weryfikacji uszkodzeń należy wymienić zużyte części na nowe, skręcić wszystko z odpowiednimi momentami (bez druciarstwa na sylikon itp), zalać nowy olej i płyn (nie wodę) i kontrolować co dalej dzieje się z motocyklem.
A co do tego co masz do wymiany to prawdopodobnie będzie to część numer 92049B (SEAL-OIL) z tego obrazka:
http://www.ronayers.com/Engine-Covers22-C359290.aspx
szukam sponsora... ciekawe czy znajde