Rysa na cylindrze CR 125 1997?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
orzechinho21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 17 gru 2010, 18:31
Motocykl: KXF 250 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Rysa na cylindrze CR 125 1997?

Post autor: orzechinho21 » ndz, 31 sie 2014, 20:40

Jazda jak jazda kolega kupił CR 125 '97 pierwsze kroki na niej stawia także obrotow jakichś dramatycznych moto nie osiąga podczas jazdy. Co prawda trochę dał dupy bo filtra nie umył ale czy to może być główna przyczyna? czy tłok był do dupy?








amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: Panowie co to tak yebuo?

Post autor: amator » ndz, 31 sie 2014, 21:02

Ani tłok ani filter. On jak kupił ten motor to juz cylinder miał to pękniecie Tam nawet moze był połozony kiedyś nowy nikasil i spawana była przegroda bo widzę ze wszystkie szpilki głowicy wymienione na nieorginalne i górna powierzchnia cylindra szlifowana ręcznie na trasie .myslę ze kolega raczej ma "dębowe ucho", miał radochę z jazdy i nie słyszał ze tłok i pierścień dzwoni. to uszkodzenie tłoka jest na skutek wyłamania pierścienia, który wpadł w szczelinę. Pierscien przy tak duzym luzie wyskoczył z kołka i obrócił sie w stronę wydechu. Korbowód , łozyska wału, czopy i uszczelniacze obowiazkowo do rozbiórki i przegladu .Cylinder -wprasowac tuleję , załozyć nowy tłok i mozna będzie dalej smigać. :axe:

Boro
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 155
Rejestracja: ndz, 7 maja 2006, 10:27
Motocykl: Honda TRX 440ex
Styl jazdy: Cross Country
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 7 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Rysa na cylindrze CR 125 1997?

Post autor: Boro » pn, 1 wrz 2014, 20:48

Cylinder był założony z pękniętą przegrodą, ewentualnie ktoś "naprawiał" go tanim kosztem i dał do pospawania. Pierścień zawadzając o to pęknięcie albo "fachową" naprawę wyrwał kawałek przegrody a co było dalej opisane jest przez amatora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”