Suzi zagsła, kopka ani drgnie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » pt, 3 sie 2007, 20:45

Jesli w najgorszym wypadku poszlo to co wczesniej wspominalem to jakie koszty około.....?????

Awatar użytkownika
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » pt, 3 sie 2007, 20:47

Cylinder ok 2500 zł, wał też koło tego, korba 800 zł??, tłok ok 330 zł + łożyska
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pt, 3 sie 2007, 20:48

:axe:

Ceny około bo mi sie niechce szukać tak samo jak tobie :roll:
tłok 400
korba 400
nicasil 800
przełożenie korby 30
łożyska na wał (tak dla pewności) 200zł

Total = 1830zł

Czas pracy 3h 42min 89sek :roll:

Coś jeszcze?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » pt, 3 sie 2007, 20:50

Ale czy to by było mozliwe zeby poszlo wszystko przez zagazowanie go gdy byl zimny????? (od razu dodaje ze to kumpel go nie rozgrzal)

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » pt, 3 sie 2007, 20:52

Dobra dzieki za pomoc wszystko napisze gdy podjade do mechanika i powie co i jak...... Narazie wielkie dzieki!!!!! :) :) :) :) :)

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 3 sie 2007, 20:53

Kto Ci to powie :roll: Rozbierz i sprawdź, to jest 2T więc sprawdzić co się zepsuło jest w miarę łatwo.

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » wt, 14 sie 2007, 21:29

No wesoło. Do zmiany tak:tłok, korbowód, łożyska na wale, simeringi, komplet uszczelek. :evil: :evil: :evil: I mam jeszcze pytanie jak cylinder nie jest zrysany a zeszla warstwa nicasilu to musze nakładac nowy nic tudzież tuleje :?: :?: :?: :idea:

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Martin KTM » wt, 14 sie 2007, 21:45

miałem to samo i cylinder był ok więc nie wymieniałem. w każdym serwisie powiedzą że trzeba żeby cie skasować. Ale lepiej niech to oglądnie mechanik

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » wt, 14 sie 2007, 21:55

Ja wlasnie nie dalem do serwisu tylko do mechanika i mowi zeby wstawic nowa tuleje (nowy nicasil w tym momencie za drogi) ale cylinder porysany nie jest a czy stary nic jest :?: :?: :?: Az na tyle dobrze sie nie znam wiec wlasnie sie tak zastanawiam....... Bo do tulei podobno trzeba inny tloik niz do nicasilu :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Martin KTM » wt, 14 sie 2007, 22:21

ja jak dzwoniłem do serwisu to koleś mi mówił ze na cylindrze na 100% są jakieś mikro zarysowania i trzeba robić nicasil. Ja już językiem badałem powierzchnie cylindra :lol: :oops: i nic nie poczułem. Złożyłem moto na nowej korbie i tłoku. Chodzi jak nowy już długo :wink:

Awatar użytkownika
gorceYz125
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 209
Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
Motocykl: Yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: gorceYz125 » wt, 14 sie 2007, 22:42

Ale czy moliwe zeby zeszedl nicasili nie bylo zarysowan :?: :?: :?: :?:
A pod niciem cylinder jest z czego jak nie zrobie nowego nicu ani tuleji to nie bedzie sie mi przegrzewal (o ile moze zejsc do zera i nie zostawic ryski i o ile rzeczywiscie zeszedl) :?: :?: :?: :?: :idea: :idea:

Awatar użytkownika
razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » śr, 15 sie 2007, 12:37

gorceYz125 pisze:Ale czy moliwe zeby zeszedl nicasili nie bylo zarysowan
A pod niciem cylinder jest z czego jak nie zrobie nowego nicu ani tuleji to nie bedzie sie mi przegrzewal (o ile moze zejsc do zera i nie zostawic ryski i o ile rzeczywiscie zeszedl)
A widziałeś ten cylinder? Jak się kończy nicasil to pokazują się takie jasne plamy. Zmierz ten cylinder, dowiedz się jaka jest średnica nowego cylindra i ostatniej selekcji, jeśli przekroczy ostatnią selekcje to wtedy nowy cylinder lub regeneracja nicasilu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”