KTM Sx a 6 biegów

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
czopo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: sob, 9 lut 2013, 10:32
Motocykl: KTM 450 SM
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dęblin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM Sx a 6 biegów

Post autor: czopo » wt, 24 cze 2014, 22:11

Witam!
Czy mógłby mi ktoś doradzić ile kosztuje dołożenie dodatkowych 2 biegów do skrzyni sx?
Prosiłbym o opinie,o to jaki jest tego minus i ogólne wypowiedzenie się w tym temacie,bo jestem ciekawy czy to ma sens.

Awatar użytkownika
kapik69
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
Motocykl: Honda CR250R 2002
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TUCZNO
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM Sx a 6 biegów nie

Post autor: kapik69 » sob, 28 cze 2014, 12:36

Siema, tak typowo dołożyć dwóch biegów do SX-F raczej się nie da. W grę wchodziłby jedynie kompletny "swap" skrzyni z EXC (dwa wałki, wszystkie tryby, wybierak, wodziki). Pytanie tylko w jaki sposób chcesz używać motocykla z 6-cioma biegami, bo np na torze MX w ogóle 5 i 6 nie włączysz, w SM słyszałem że niby 6 biegów się sprawdzało. Kiedyś miałem okazję startować w CC na EXC 525 (dół silnika EXC 450, a góra SX 525), mocy od cholery, ale awaryjność tego motocykla skutecznie utrudniała ukończenie wyścigów :cry: Z samą skrzynią nigdy nie było problemów. Aha i pierwsze 3 biegi w EXC są bardzo krótkie.
szukam sponsora... ciekawe czy znajde ;)

Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM Sx a 6 biegów

Post autor: Yamaciek » ndz, 29 cze 2014, 23:17

Da się to zrobić bez problemu. Trzeba dokupić 2 tryby, wodzik z ośką jakieś segery i łożyska.Z wybieraka usuwa się kołek blokujący.
Piątka czasem się przydaje na szybszych przelotach. 6 praktycznie do zapięcia powyżej 100 (SX mocno szarpie przy niskich obrotach) więc mało przydatna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”