KTM Sx a 6 biegów
-
Autor tematuczopo
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 9 lut 2013, 10:32
- Motocykl: KTM 450 SM
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dęblin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM Sx a 6 biegów
Witam!
Czy mógłby mi ktoś doradzić ile kosztuje dołożenie dodatkowych 2 biegów do skrzyni sx?
Prosiłbym o opinie,o to jaki jest tego minus i ogólne wypowiedzenie się w tym temacie,bo jestem ciekawy czy to ma sens.
Czy mógłby mi ktoś doradzić ile kosztuje dołożenie dodatkowych 2 biegów do skrzyni sx?
Prosiłbym o opinie,o to jaki jest tego minus i ogólne wypowiedzenie się w tym temacie,bo jestem ciekawy czy to ma sens.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
- Motocykl: Honda CR250R 2002
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: TUCZNO
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM Sx a 6 biegów nie
Siema, tak typowo dołożyć dwóch biegów do SX-F raczej się nie da. W grę wchodziłby jedynie kompletny "swap" skrzyni z EXC (dwa wałki, wszystkie tryby, wybierak, wodziki). Pytanie tylko w jaki sposób chcesz używać motocykla z 6-cioma biegami, bo np na torze MX w ogóle 5 i 6 nie włączysz, w SM słyszałem że niby 6 biegów się sprawdzało. Kiedyś miałem okazję startować w CC na EXC 525 (dół silnika EXC 450, a góra SX 525), mocy od cholery, ale awaryjność tego motocykla skutecznie utrudniała ukończenie wyścigów Z samą skrzynią nigdy nie było problemów. Aha i pierwsze 3 biegi w EXC są bardzo krótkie.
szukam sponsora... ciekawe czy znajde
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM Sx a 6 biegów
Da się to zrobić bez problemu. Trzeba dokupić 2 tryby, wodzik z ośką jakieś segery i łożyska.Z wybieraka usuwa się kołek blokujący.
Piątka czasem się przydaje na szybszych przelotach. 6 praktycznie do zapięcia powyżej 100 (SX mocno szarpie przy niskich obrotach) więc mało przydatna.
Piątka czasem się przydaje na szybszych przelotach. 6 praktycznie do zapięcia powyżej 100 (SX mocno szarpie przy niskich obrotach) więc mało przydatna.