WR 450 F 2005 w stalowej ramie / pytania

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Pawel2424
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: sob, 17 maja 2014, 21:44
Motocykl: WR 450
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

WR 450 F 2005 w stalowej ramie / pytania

Post autor: Pawel2424 » pn, 19 maja 2014, 18:03

Część
Mam WR 450 2005 rok
Zdecydowałem się ją całkowicie odblokować, i mam wobec tego kilka problemów
1. Kabelek ciachnięty - OK
2. Air box - właśnie wyciąłem otwory w bocznej ściance zgodnie z tym filmem www.youtube.com/watch?v=miQvme3o1to
PYTANIE - z tego co widzę mogę jeszcze wyciągnąć ten plastik z górnego (oryginalnego wlotu) czy mam to zrobić ?
3. Gaźnik - Jaki układ dysz mam zrobić po tej modyfikacji ?
Do dyspozycji mam :
- dysze wolnych - 42 oraz 48
- dyszę główne 160 i 165 Czy mam kupować 170 ? wg maunalna max 170 można, ale manual nie przewiduje takich modyfikacji ;-))) w larssonie jest cała paleta dysz, w dobrych cenach, chciałbym już jutro zamówić więc czekam na podpowiedzi, jak jaszybciej :-)
Czy coś poza dyszami ?
DO czego jest ten kabel idący do gaźnika i czy jego ustawienie jest istotne, jak go ustawić
4. Tłumik - pełen przelot
5. Rollgaz - jest już chyba odblokowany bo nigdy nie udało mi sie go odwinąć na max - nie było takiej potrzeby
6. Wałki - PYTANIE niestety podczas zaglądania w silnik zmieniłem na oryginalne (wg. manuala) ustawienie wałków na łańcuszku, były przestawione o jeden ząbek, sądziłem że przeskoczyły ale z tego co zdążyłem wyłapać z sieci to był to pewnie celowy zabieg, czy wiele na tej korekcie straciłem i czy jest niezbędna? Na razie nowe wałki odpadają ze względu na finanse
Generalnie jest tak że motocykl się pięknie wkręca, w miarę trzyma obroty i odpala ale... dołu to nie ma kurde do tego sopnia że przy ruszaniu potrafi zgasnąć. Dodam że luzów na wale brak, tłok super stan, zwory wyregulowane ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”