Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
-
Autor tematujendżei
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: śr, 9 kwie 2014, 06:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
Panowie,
Ostatnio stałem się właścicielem CR`ki jest to mój 1 moto 2T cross, wcześniej były cięższe enduraki. Moto kupione z pewnego źródła po wymianie tłoka. Moto trzymało obroty, wszystko było elegancko, jedynie sprzęgło się sklejało ale po rozgrzaniu i paru strzałach było ok. Któregoś razu na slalomie miedzy drzewami zaliczyłem delikatną glebę (5-10km/h). Położyłem się na lewą stronę, wstałem, odpaliłem z dodaniem gazu i pojechałem. Później dostrzegłem, że moto gaśnie na jałowym biegu, a na biegu ze sprzęgłem trzeba trzymać gaz żeby nie zgasł. Starałem się wyregulować obroty tym pokrętłem od ssania, kreciłem i w lewo i w prawo (nie mogłem dojść do jakiegoś oporu podczas kręcenia, cały czas można było kręcić). Moto schowałem i pojechałem na chatę. Po tygodniu zacząłem "macać" dostrzeglem, że na początku tłumika na wyjsciu z cylindra na łączeniu jest wyciek, chyba dość intensywny bo po odpaleniu i rozgrzewaniu po chwili kapało i byly ślady na chodniku.
Nie jestem mistrzem klucza i śrubokręta ale jakby mi ktoś poradził gdzie szukać źródła nie trzymania obrotów to będę wdzięczny.
Czy ta nieszczelność może powodować gaśniecie motocykla?
Ostatnio stałem się właścicielem CR`ki jest to mój 1 moto 2T cross, wcześniej były cięższe enduraki. Moto kupione z pewnego źródła po wymianie tłoka. Moto trzymało obroty, wszystko było elegancko, jedynie sprzęgło się sklejało ale po rozgrzaniu i paru strzałach było ok. Któregoś razu na slalomie miedzy drzewami zaliczyłem delikatną glebę (5-10km/h). Położyłem się na lewą stronę, wstałem, odpaliłem z dodaniem gazu i pojechałem. Później dostrzegłem, że moto gaśnie na jałowym biegu, a na biegu ze sprzęgłem trzeba trzymać gaz żeby nie zgasł. Starałem się wyregulować obroty tym pokrętłem od ssania, kreciłem i w lewo i w prawo (nie mogłem dojść do jakiegoś oporu podczas kręcenia, cały czas można było kręcić). Moto schowałem i pojechałem na chatę. Po tygodniu zacząłem "macać" dostrzeglem, że na początku tłumika na wyjsciu z cylindra na łączeniu jest wyciek, chyba dość intensywny bo po odpaleniu i rozgrzewaniu po chwili kapało i byly ślady na chodniku.
Nie jestem mistrzem klucza i śrubokręta ale jakby mi ktoś poradził gdzie szukać źródła nie trzymania obrotów to będę wdzięczny.
Czy ta nieszczelność może powodować gaśniecie motocykla?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pn, 26 mar 2007, 10:00
- Motocykl: XR 600r, HH900
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Siemiatycze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
Do regulacji gaźnika sciągnij sobie manual wszystko jest opisane. Dodatkowo przed regulacją polecam czyszczenie gaźnika i filtra powietrza. Jeżeli musisz trzymać cr'e na obrotach gdy jest na biegu może podreguluj linkę sprzęgła, myślę że sobie z tym poradzisz nie ma tu żadnej filozofii. Tematy regulacji gaźników itp były często opisywane na forum poczytaj troche Co do wycieku napisz czego to wyciek? Bo jeśli sączy ci się olej to może być z mieszanki
Motocross->trochę luzu w tym sztywnym świecie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 5 gru 2011, 17:40
- Motocykl: Suzuki DR 600 1986
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
Sprawdź pływak i zaworek przy pływaku bo pewnie nie trzymał obrotów bo dostawał zbyt wiele paliwa, sugeruje to po tym że paliwo ciekło do cylindra na zgaszonym silniku. Możliwe że dostał się jakiś syf pod zaworek i paliwo cieknie cały czas aż się przelewa do cylindra
-
Autor tematujendżei
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: śr, 9 kwie 2014, 06:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
Tak właśnie wnioskuje, że jest to z mieszanki.Nemezis5pl pisze:Co do wycieku napisz czego to wyciek? Bo jeśli sączy ci się olej to może być z mieszanki
Jak stary dasz mi bezpośredniego linka do manuala do będę w niebowzięty.Nemezis5pl pisze:sciągnij sobie manual wszystko jest opisane
Interesuje mnie dlaczego wszystko było ok a nagle się zjeb...
W 1 kolejności zrobię tak jak mówicie.
-
Autor tematujendżei
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: śr, 9 kwie 2014, 06:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 250 2T, 1991 - problem z obrotami na N
Odświeżę temat ze względu na wolne od roboty. Więc Panowie, dostosowałem się do waszych rad.
Wyjąłem świecę, która była zalana, wyczyściłem przekopałem, cr nie odpalała, wyjałem po raz kolejny świece i była mokra. Następnie wyjąłem gaźnik i rozłożyłem.
Moje pytanie, jak ustawić na nowo żeby było ok, czytałem że na początek śrubką od strony airboxa nakrecić 1,5 obortu. Co zrobić z blaszką od kowadełka?
Jak coś mi podpowiecie to będę spokojniejszy, że nic nie spie.... :drinkers:
Wyjąłem świecę, która była zalana, wyczyściłem przekopałem, cr nie odpalała, wyjałem po raz kolejny świece i była mokra. Następnie wyjąłem gaźnik i rozłożyłem.
Moje pytanie, jak ustawić na nowo żeby było ok, czytałem że na początek śrubką od strony airboxa nakrecić 1,5 obortu. Co zrobić z blaszką od kowadełka?
Jak coś mi podpowiecie to będę spokojniejszy, że nic nie spie.... :drinkers: