Strona 2 z 6

: pn, 17 lip 2006, 14:00
autor: Heiduk
A zkad ta pewność że nie da się zarejestrować?? No znalazłem moto z papierami to chyba da się zarejestrować :(

: pn, 17 lip 2006, 14:39
autor: zielorz
Zdarzaja sie wyjatki, ale zrozumialem, ze chcesz zarejstrowac kupionego crossa, a do tego potrzebujesz fakture jego zakupu w salonie + ciaglosc umow. Nastepnie za kilka tys. zl. kupujesz kit homologacyjny i z tym idziesz dalej rejstrowac to tak w skrocie. Jak jest cross (nie mylic z enduro) juz zarejstrowany to spoko, swiatla na przeglad i tak ci nie potrzebne bo raczej nie zlatwiasz go legalnie (chociazby wydech jeszcze sie nie kwalifikuje). A jak koniecznie chcesz je miec do jazdy to tak jak pisalem wyzej. Jak wezmiesz prawd na cale oswietlenie moto z magneta/cewki (nie wlasciwe skreslic) to nie ma bata musi slabnac bo bedzie mial mniejsze napiecie/natezenie (nie wlasciwe skreslic) na swiecy. W normalnych moto masz akumulator i to z niego idzie prad na oswietlenie, a akumulator musi byc ladowany. A w crossie raczej ladowania sobie nie zrobisz ;) Wydaje mi sie, ze nie popelnilem wiekszych bledow w tym poscie.

Pozdro

: pn, 17 lip 2006, 16:20
autor: Heiduk
Jeszcze jedna rzecz, czy jak moto nie ma akumulatora, to zgóry jest przesądzone że nie da sie oświetlenia zrobić? Ojciec mój ma husqvarne wr 250.
To jest enduro, ale ten moto nie ma akumulatora 8)(nie posiadają akumulatora, ponieważ przy wypadku może kwas się wylać) i wszystkie światła diałają poprawnie. (przednie tylne, migacze, stopu) tak więc może w jakiś sposób dało by się(mam nadzieję :( ) oświetlenie zrobić.

: pn, 17 lip 2006, 18:30
autor: cross-demons
Można zrobić oświetlenie jak nie ma akumulatora, ale trzeba mieć inną cewkę (jeśli mowa o crossówkach). Ta cewka co jest w crossówce wystarcza do zasilania modułu i cewki wysokiego napięcia która wytwarza iskrę. Aby zrobić to oświetlenie trzeba by kupić inną cewkę, są takie które produkują tyle prądu żeby oświetlenie działało. ELECTREX WORLD - ta firma robi zamienniki cewek i widziałem w ich ofercie takie co mają opcje podłączenia świateł. Tylko coś w tej chwili nie działa w pełni ta strona, ale ostatnio jeszcze było ok, może coś przerabiają. Jak co to mam namiary na nich.

: pn, 17 lip 2006, 19:56
autor: Heiduk
Czyli istnieją jakieś szanse, no to jestem (mam nadzieję) na dobrej drodze:)

: pn, 17 lip 2006, 22:10
autor: Chudy
Trzebaby jakoś wrąbać iskrownik, żeby akumulator potrzebny nie był.

: pn, 17 lip 2006, 22:59
autor: gajowy
Wiesz, iskrowniki od wersji z lampami to towar bardzo deficytowy i w cenie. Jako nowe-ceny zaporowe.

: pn, 17 lip 2006, 23:08
autor: cross-demons
Dokładnie, ceny nie są raczej przystępne, w tej firmie z Anglii o której pisałem ceny cewek wachają się w granicach 70-100 euro w zależności od modelu.

: pt, 22 gru 2006, 11:56
autor: MXrool


Do czego to służy? Znalazłem taki produkt w szwajcakim sklepie MX. Kosztuje grosze, ale nie wiem o co w tym chodzi bo opis też po szwajcarsku.
P.S. Jest w dziale z akcesoriami do zakpłonu.

: pt, 22 gru 2006, 13:00
autor: kotmx
Na logike patrząc to owy przedmiot służy do przedłużenia kabla wysokiego napięcia od świecy--> kładasz na koniec kabla zamiast fajki ,a z drugiej strony wkładasz drugi kabel przedłużający. :wink:

: pt, 22 gru 2006, 13:33
autor: zibicross
kotmx pisze:Na logike patrząc to owy przedmiot służy do przedłużenia kabla wysokiego napięcia od świecy--> kładasz na koniec kabla zamiast fajki ,a z drugiej strony wkładasz drugi kabel przedłużający. :wink:
ja sie z tym 100% zgadzam!:))<pozdrówka>

: pt, 22 gru 2006, 16:05
autor: MXrool
No też na to nie wpadłem heh.

Ale widziałem jakieś kable i fajki NGK Racing CR3 lub CR4 competition, takie czerwone zajebiste i ponoć 5kW dokłada ten przewód wg. producenta. Ale swoje też kosztuje - prawie 100 zł do crossówki


Nie ukrywam, że podoba mi się :D