Dziwne zachowanie po zmianie tłoka w EXC125 "03

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Dziwne zachowanie po zmianie tłoka w EXC125 "03

Post autor: Enzo20 » ndz, 24 cze 2007, 19:09

Witam.Dopiero co zmnieniłem tłok na selekcje D w moim EXC 125 i po zlorzeniu pojawil sie taki problem ,ze moto podczas jazdy muli tak jakby zanikała iskra badz paliwo nie dochodziło.Dzieje sie tak przez jakiś czas a potem wkreca sie spowrotem na obroty bez prblemu za ktoryms razem odpuszczenia gazu znowu tak sie dzieje.Na ssaniu jedzie normalnie caly czas.Na postoju jest wszystko ok,dzieje sie tak tylko pod obciążeniem.Gaznik czyscilem,swiece mam irydowa niedawno założoną.Moze to byc przewod WN??Brak mi poyslów...jakie powinno byc sprezanie po zmiane tłoka w EXC125 2003r.
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » pn, 25 cze 2007, 00:20

a te objawy są cały czas czy jak jest zimny lub ciepły??
Moze za cisno tłoka spasowałeś?? z tym ze poprostu by sie grzał i przycierał.

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 25 cze 2007, 00:25

Możliwe że trochę za ciasno tłok spasowałeś. Kiedy jest zimny i silnik pracuje na ssaniu, tłok jeszcze wystarczająco się nie rozszerzył i wtedy jest ok...

Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Enzo20 » pn, 25 cze 2007, 09:45

dzieje sie tak caly czas.uruchomie silnik,podziala chwile na ssaniu i ruszam.na ssaniu jest jeszcze wszystko ok,ae jak opuszcze dzwigienke to za jakis moment silnik zaczyna sie dlawic jak zmniejszcze obroty i znowy chce dodac to robi takie "buuuu" i spadaja obroty.praktycznie do bardzo niskich,a po chwili wzrastaja.jak juz na rozgrzanym wlacze ssanie to jest ok.ciagnie od dolu.
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » pn, 25 cze 2007, 19:25

nasuneła mi sie bardzo Ciekawa myśl :D a moze zle podłączyłeś albo zapomniałeś podłączyć po wymianie tłoka zawór wydechowy??
Objawy są takie jak by zawór był cały czas otwarty czyli brak mocy na niskich obrotach.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » wt, 26 cze 2007, 00:06

Właśnie, sprawdż ustawienia zaworu. Tam w ktm są znaki odpowiednie wg. nalezy ustawić zawór.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Enzo20 » wt, 26 cze 2007, 20:53

Rozebrałem dzisiaj moto,a dokladniej zdjelem cylinder i wydaje mi sie cos,ze jest odwrotnie do tego co pisalisc o zbyt ciasnym spasowaniu tloka.szlifierz chyba spieprzyl sprawe i przehononowal(badz cos jakos podobnie)mi gladz cylindra na wiekszy luz niz 0,06mm jak mu mówilem :( .okaze sie jutro jak pojade zrobic pomiar do innego szlifierza.mierzylem kompresje i bylo w okolicach 10 bar,nie jest to troche za malo?
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » śr, 27 cze 2007, 00:46

no 10 to jest stanowczo za mało jak na nowego tłoka. Ale mimo to na 10 motocykl powinien bardzo dobrze jezdzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”