Dziwne zachowanie po zmianie tłoka w EXC125 "03
-
Autor tematuEnzo20
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
- Motocykl: KTM 525 EXC '05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dziwne zachowanie po zmianie tłoka w EXC125 "03
Witam.Dopiero co zmnieniłem tłok na selekcje D w moim EXC 125 i po zlorzeniu pojawil sie taki problem ,ze moto podczas jazdy muli tak jakby zanikała iskra badz paliwo nie dochodziło.Dzieje sie tak przez jakiś czas a potem wkreca sie spowrotem na obroty bez prblemu za ktoryms razem odpuszczenia gazu znowu tak sie dzieje.Na ssaniu jedzie normalnie caly czas.Na postoju jest wszystko ok,dzieje sie tak tylko pod obciążeniem.Gaznik czyscilem,swiece mam irydowa niedawno założoną.Moze to byc przewod WN??Brak mi poyslów...jakie powinno byc sprezanie po zmiane tłoka w EXC125 2003r.
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05
-
Autor tematuEnzo20
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
- Motocykl: KTM 525 EXC '05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
dzieje sie tak caly czas.uruchomie silnik,podziala chwile na ssaniu i ruszam.na ssaniu jest jeszcze wszystko ok,ae jak opuszcze dzwigienke to za jakis moment silnik zaczyna sie dlawic jak zmniejszcze obroty i znowy chce dodac to robi takie "buuuu" i spadaja obroty.praktycznie do bardzo niskich,a po chwili wzrastaja.jak juz na rozgrzanym wlacze ssanie to jest ok.ciagnie od dolu.
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05
-
Autor tematuEnzo20
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
- Motocykl: KTM 525 EXC '05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Rozebrałem dzisiaj moto,a dokladniej zdjelem cylinder i wydaje mi sie cos,ze jest odwrotnie do tego co pisalisc o zbyt ciasnym spasowaniu tloka.szlifierz chyba spieprzyl sprawe i przehononowal(badz cos jakos podobnie)mi gladz cylindra na wiekszy luz niz 0,06mm jak mu mówilem .okaze sie jutro jak pojade zrobic pomiar do innego szlifierza.mierzylem kompresje i bylo w okolicach 10 bar,nie jest to troche za malo?
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05