Mała zagadka z obrotami jałowymi..
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mała zagadka z obrotami jałowymi..
Witam,
Mam problem z moim moto..
Aprilia RS 125, silnik Rotax 122 wszystko seria.
Z silnika jest po wymianie łożysk oraz uszczelniaczy wału, oraz nowy tłok wraz z honowaniem nicasilu i nowymi uszczelkami.
Problem tkwi w obrotach.
Nawet gdy jest mocno nagrzane obroty z wyłączonym ssaniem osiągają 3-4k.
Czasem pomaga lekkie włączenie ssania.
Ale nawet wtedy chwilę jest 1,5k tak jak byc powinno i nagle 2, czasem 3.
Króciec psikany dezodorantem, żadnych zmian, przedmuchów raczej nie ma bo moto tylko pachnie a obroty się nie zmieniły podczas psikania.
Dodawanie paliwa w paliwo/powietrze nic nie daje, zmniejszanie również.
Regulacja obrotów również żadnych zmian.
Może jakiś pomysł ?
Mam problem z moim moto..
Aprilia RS 125, silnik Rotax 122 wszystko seria.
Z silnika jest po wymianie łożysk oraz uszczelniaczy wału, oraz nowy tłok wraz z honowaniem nicasilu i nowymi uszczelkami.
Problem tkwi w obrotach.
Nawet gdy jest mocno nagrzane obroty z wyłączonym ssaniem osiągają 3-4k.
Czasem pomaga lekkie włączenie ssania.
Ale nawet wtedy chwilę jest 1,5k tak jak byc powinno i nagle 2, czasem 3.
Króciec psikany dezodorantem, żadnych zmian, przedmuchów raczej nie ma bo moto tylko pachnie a obroty się nie zmieniły podczas psikania.
Dodawanie paliwa w paliwo/powietrze nic nie daje, zmniejszanie również.
Regulacja obrotów również żadnych zmian.
Może jakiś pomysł ?
Ostatnio zmieniony ndz, 30 mar 2014, 12:16 przez wojtek916, łącznie zmieniany 1 raz.
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Mała zagadka z obrotami łajowymi..
Skoro krecenie sruba regulacji obrotow nie powoduje zadnych zmian w pracy silnika, to rozbierz i pozadnie przejrzyj gaznik.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Mała zagadka z obrotami łajowymi..
Obniż obroty śrubą od położenia przepustnicy do momentu kiedy silnik będzie reagował na śrubę od regulacji składu.
Rozumiem, że drożność przewodów paliwowych i poziom paliwa w gaźniku są sprawdzone.
Ps. łajowymi.. ?
Rozumiem, że drożność przewodów paliwowych i poziom paliwa w gaźniku są sprawdzone.
Ps. łajowymi.. ?
-
Autor tematuwojtek916
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Mała zagadka z obrotami jałowymi..
Już poprawiony ten specjalistyczny błąd
Okey, wczoraj regulowałem gaźnik i wszystko przeglądałem ale jak widać musiałem coś przeoczyć.
Dzisiaj wszystko wyczyszczę od nowa i jeszcze raz spróbuję.
Okey, wczoraj regulowałem gaźnik i wszystko przeglądałem ale jak widać musiałem coś przeoczyć.
Dzisiaj wszystko wyczyszczę od nowa i jeszcze raz spróbuję.
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]