CRF 450 2009r na wtrysku problem !
-
Autor tematuHofciu
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 lip 2008, 23:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRF 450 2009r na wtrysku problem !
kupiłem CRF 450 z 2009r. na wtrysku odrazu zrobiłem remont tłok, korba, łożyska, uszczelniacze itp. luzy zaworowe był ok. płytki na ssących ok 1,95 więc jeszcze w miarę na wydechu ok 2,85.
Na ciepłym pali z kopa, aktualnie zrobiłem motorem od marca 15mth i mam taki problem że na zimnym pali od 2-3 pochodzi 1-2 sekudny i gaśnie, kopę jeszcze raz pali już od 1 pochodzi 2-3 sekundy i gaśnie zazwyczaj dzieje się tak ze 2-3 razy potem już zaczyna chodzić i nie gaśnie, ale przy dodawaniu gazu często się zdusza i gaśnie najczęściej przez pierwsze 15-30min jazdy, a czasami się przydusza, jadę sobie popuszczam gazu przed zakrętem na wyjściu daje w palnik, a ona się zamula i dopiero zaczyna iść. Dodam że obroty regulowałem już w każdą stronę, dzieje się to na wysokich i na niskich obrotach, obroty reguluje się w tych motocyklach ssaniem pokręcając w lewo lub w prawo. A i jeszcze taka ciekawostka, moto jest na wtrysku a na zejściu strzela w tłumik jak na gaźniku ! Tak jakby dostawało non stop paliwo i dlatego też się może zdusza po odpuszczeniu i dodaniu gazu ! Jak pojeżdżę z 15 min to problem się nie co zmniejsza i się już tak nie zdusza, ale i tak występuje.
Jeszcze mam taki problem może być to związane z tym zduszaniem jak już zapale i chodzi sobie na tym ssaniu to nie chodzi równo na wyższych obrotach jak to na ssaniu tylko sobie podnosi obroty i opuszcza, podnosi i opuszcza ! Wykręciłem te ssanie i nic podejrzanego nie widziałem, zastanowiło mnie tylko jedno często na czubku dyszy od ssania w gaźniku była uszczelka gumowa czarna, a Tu u mnie na wtrysku nie ma, może ktoś zerknąć czy u siebie w CRF 450 na wtrysku ma taką uszczelkę ?
Na ciepłym pali z kopa, aktualnie zrobiłem motorem od marca 15mth i mam taki problem że na zimnym pali od 2-3 pochodzi 1-2 sekudny i gaśnie, kopę jeszcze raz pali już od 1 pochodzi 2-3 sekundy i gaśnie zazwyczaj dzieje się tak ze 2-3 razy potem już zaczyna chodzić i nie gaśnie, ale przy dodawaniu gazu często się zdusza i gaśnie najczęściej przez pierwsze 15-30min jazdy, a czasami się przydusza, jadę sobie popuszczam gazu przed zakrętem na wyjściu daje w palnik, a ona się zamula i dopiero zaczyna iść. Dodam że obroty regulowałem już w każdą stronę, dzieje się to na wysokich i na niskich obrotach, obroty reguluje się w tych motocyklach ssaniem pokręcając w lewo lub w prawo. A i jeszcze taka ciekawostka, moto jest na wtrysku a na zejściu strzela w tłumik jak na gaźniku ! Tak jakby dostawało non stop paliwo i dlatego też się może zdusza po odpuszczeniu i dodaniu gazu ! Jak pojeżdżę z 15 min to problem się nie co zmniejsza i się już tak nie zdusza, ale i tak występuje.
Jeszcze mam taki problem może być to związane z tym zduszaniem jak już zapale i chodzi sobie na tym ssaniu to nie chodzi równo na wyższych obrotach jak to na ssaniu tylko sobie podnosi obroty i opuszcza, podnosi i opuszcza ! Wykręciłem te ssanie i nic podejrzanego nie widziałem, zastanowiło mnie tylko jedno często na czubku dyszy od ssania w gaźniku była uszczelka gumowa czarna, a Tu u mnie na wtrysku nie ma, może ktoś zerknąć czy u siebie w CRF 450 na wtrysku ma taką uszczelkę ?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2009r na wtrysku problem !
A jaki ma kolor świeca?
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2009r na wtrysku problem !
siema. na moje oko problem z zasilaniem Paliwem ( wtrysk ) czy przed remontem również występowały takie objawy ? ewentualnie przed zaglądaniem do wtrysku ? Może jakiś błąd przy montażu ( jakieś lewe powietrze ) a i gdzie kupiłeś ten motor jeżeli można wiedzieć ?? możesz mi napisać na PW jestem ciekaw.
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
- Mistrz prostej
- Posty: 160
- Rejestracja: czw, 8 paź 2009, 18:25
- Motocykl: CRF250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2009r na wtrysku problem !
A układ nic nie sygnalizuje? Czyli jak zachowuje się diodka przy wyłączniku na kierownicy?
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
Autor tematuHofciu
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 lip 2008, 23:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 2009r na wtrysku problem !
dioda nie sygnalizuję błędu po zapaleniu pali się przez 1-2 sekundy i gaśnie, więc to chyba norma, ale wyczytałem że nawet jeśli pada któryś czujnik czyli daj błędne odczyty to nie będzie sygnalizować, chyba że padnie całkowicie. Czujnik temperatury mierzyłem zgodnie z serwisówką w 40 stopniach pokazał dobry odczyt. ITC czyli czujnik powietrza nie wiem jak zmierzyć jaką powinien mieć rezystancje itp. Błąd w składaniu raczej jest nie możliwy, są trzy kostki od map sensora, wtrysku i TPS. Chyba że gdzieś w instalacji przerwał się jakiś obwód. Dodam że wczoraj bo przejrzeniu internetu okazało się że ktoś wrzucił programator biegów od wersji, nowszej lub starszej bo tylko w 2009 roku była kontrola trakcji do 3 biegu, aktualnie jest czujnik DTC, ale nie spełnia swojego działania bo stoi w jednej pozycji, nie zależnie na jakim biegu się jedzie, wydaje mi się że ktoś po prostu chciał moc na każdym biegu, czujnik odłączałem od instalacji i nie miało to żadnego wpływu na obroty. Po wyjęciu wtrysku i kopnięciu motocykla wtrysk ładnie pyli leci taka mgiełka (wyglądająca jak dymek).
Motor kupiłem w okolicy koła
Motor kupiłem w okolicy koła