remont cr 250 01r
-
Autor tematumilion12
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 24 lut 2014, 21:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
remont cr 250 01r
Witam jestem na forum nowy i chciałbym się dowiedzieć kilku ważnych rzeczy i chciałbym tu o wypowiedzi gości którzy znają się na rzeczy otóż kupiłem nie dawno cr 250 2001r po stopnieniu śniegu trochę pojeździłem i okazało się że kupiłem padło.
Do rzeczy: na 3 biegu przy większych obrotach podczas jazdy szarpie, nie ma tej mocy co ma mieć zawór wydechowy się nie otwiera i słaba kompresja, wczoraj ściągłem dyfuzor i tłok jest porysowany i na dodatek ma duży luz w cylindrze.
Ogółem zabieram się za remont.
Jakie części polecacie bo wiadomo nie są to tanie rzeczy ale z tego co patrzyłem to np.tłok Namura kosztuje ok 300zł korba Psychic 260zł a tłok z Wossnera jest droższy kosztuje coś ponad 400zł a korba z hot rodsa też coś ok 400zł i co myślicie kupować te droższe czy tańsze?
Bez szlifu się też pewnie nie obejdzie a jest na tulei żeliwnej gdzie robić szlif? wysyłać do zakładów które się specjalizują w szlifach do takiego typu motorów czy można oddać do normalnego zakładu w okolicy który robi szlify np. do wsk.
Gdzie robić wał ? bo z tego co słyszałem to w cr nie jest łatwo zmienić korby boję się żeby tego czasem nie zjebali.
aha i jeszcze co może być przyczyną szarpiącego 3 biegu i co by tu należało wymienić przy tej usterce.
Do rzeczy: na 3 biegu przy większych obrotach podczas jazdy szarpie, nie ma tej mocy co ma mieć zawór wydechowy się nie otwiera i słaba kompresja, wczoraj ściągłem dyfuzor i tłok jest porysowany i na dodatek ma duży luz w cylindrze.
Ogółem zabieram się za remont.
Jakie części polecacie bo wiadomo nie są to tanie rzeczy ale z tego co patrzyłem to np.tłok Namura kosztuje ok 300zł korba Psychic 260zł a tłok z Wossnera jest droższy kosztuje coś ponad 400zł a korba z hot rodsa też coś ok 400zł i co myślicie kupować te droższe czy tańsze?
Bez szlifu się też pewnie nie obejdzie a jest na tulei żeliwnej gdzie robić szlif? wysyłać do zakładów które się specjalizują w szlifach do takiego typu motorów czy można oddać do normalnego zakładu w okolicy który robi szlify np. do wsk.
Gdzie robić wał ? bo z tego co słyszałem to w cr nie jest łatwo zmienić korby boję się żeby tego czasem nie zjebali.
aha i jeszcze co może być przyczyną szarpiącego 3 biegu i co by tu należało wymienić przy tej usterce.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: remont cr 250 01r
Przyczyną szarpiącego biegu są zazwyczaj uszkodzone sprzęgła kłowe kół zębatych i/lub wodziki.
Szlif w WSK, a szlif w motocyklu wyczynowym to całkiem różna dokładność wykonania.
Odnośnie wymiany korbowodu mogę się spokojnie tego podjąć.
Korbowód mogę polecić Proxa, ewentualnie wossnera. Tłok wossnera.
Szlif w WSK, a szlif w motocyklu wyczynowym to całkiem różna dokładność wykonania.
Odnośnie wymiany korbowodu mogę się spokojnie tego podjąć.
Korbowód mogę polecić Proxa, ewentualnie wossnera. Tłok wossnera.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: remont cr 250 01r
Siema.
No z tego co widze to czeka cie generalka. Jeżeli chodzi o częsci to ja bym nie żałował . Tłok bym kupił wossnera / vertex, korbe również wossner ( korbom z wossnera ufam najbardziej ), wymien również łożyska i uszczelniacze na wale oraz łożyska w skrzyni, przede wszystkim dobre uszczelki na cały silnik . Jeżeli silnik na tulei to musisz sprawdzić jej stan ( czy posiada zarysowania itd ) najlepiej odeślij do Pana Woryny Motor-Tech on sie zajmie tym porządnie . Co do zakuwania korby jest masa warsztatów co to wykonuje nawet na forum ktoś sie znajdzie co ci to zrobi ( zapytaj Majstra )
z resztą niebawem napewno sie tu odezwie .. ( spóźniłem sie widzisz.. był piernik szybszy )
Ogólnie silnik trzeba rozebrać całkowicie , przeglądnąć każdą częsc , szczególnie skrzynie skoro czułeś że coś szarpało . Wszystko wyjdzie ci w praniu , nie ma co gdybać , silnik na stół i wyjdzie wszystko co masz zrypane . zerknij również na sprzęgło ( na kosze sprzęgłowe i tarcze ) wszystko musisz szczegółowo zbadać
No z tego co widze to czeka cie generalka. Jeżeli chodzi o częsci to ja bym nie żałował . Tłok bym kupił wossnera / vertex, korbe również wossner ( korbom z wossnera ufam najbardziej ), wymien również łożyska i uszczelniacze na wale oraz łożyska w skrzyni, przede wszystkim dobre uszczelki na cały silnik . Jeżeli silnik na tulei to musisz sprawdzić jej stan ( czy posiada zarysowania itd ) najlepiej odeślij do Pana Woryny Motor-Tech on sie zajmie tym porządnie . Co do zakuwania korby jest masa warsztatów co to wykonuje nawet na forum ktoś sie znajdzie co ci to zrobi ( zapytaj Majstra )
z resztą niebawem napewno sie tu odezwie .. ( spóźniłem sie widzisz.. był piernik szybszy )
Ogólnie silnik trzeba rozebrać całkowicie , przeglądnąć każdą częsc , szczególnie skrzynie skoro czułeś że coś szarpało . Wszystko wyjdzie ci w praniu , nie ma co gdybać , silnik na stół i wyjdzie wszystko co masz zrypane . zerknij również na sprzęgło ( na kosze sprzęgłowe i tarcze ) wszystko musisz szczegółowo zbadać
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
Autor tematumilion12
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 24 lut 2014, 21:45
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: remont cr 250 01r
Na razie to fundusze składam bo widzę że troche wyjdzie za części. A jeśli chodzi o skrzynie to wczoraj jak jechałem wrzuciłem 3 bieg i koło staneło i nie mogłem ruszyć lewarkiem od biegów ale jak nacisłem sprzęgło pokopałem w kopnik to się odblokowało.
A jak myślicie jaki by był orientacyjny koszt łożysk na skrzynie biegów bo patrze po allegro i nie znalazłem łożysk na skrzynie a pewnie bym myślał kupić na cały silnik łożyska koyo.
A jak myślicie jaki by był orientacyjny koszt łożysk na skrzynie biegów bo patrze po allegro i nie znalazłem łożysk na skrzynie a pewnie bym myślał kupić na cały silnik łożyska koyo.