Brak kompresji po remoncie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
A co ma sprzęgło do zapalania, mogą być nawet wyjęte tarcze sprzęgła i normalnie powinien palić.
Pierwsze co zrób to pomiar ciśnienia na cylku.
Pierwsze co zrób to pomiar ciśnienia na cylku.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 10 wrz 2011, 11:00
- Motocykl: cr crf
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorzów wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
co to za problem w secie ściągnąć cylek toż to sama przyjemność
Ja bym przez czas twego, jak to określił kolega Majster - gdybania, zrobił to dużoooooooo razy
Ja bym przez czas twego, jak to określił kolega Majster - gdybania, zrobił to dużoooooooo razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: pt, 24 sty 2014, 01:01
- Motocykl: yz450f
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
Wbij bieg i kopnij bedziesz wiedzial czy sprzeglo slizga, raczej obstawialbym brak kompresji, zmierz a jak nie masz czym to zdemontuj cylinder i zrób oględziny. 30 min roboty (w tepie slimaka) i nie bedzie gdybania.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
Nic nie zobaczy, bo moment obrotowy z kopnika nie przechodzi przez tarcze sprzęgłowe. Mimo wszystko jeśli tak bardzo nie wierzy w zatarcie silnika to niech rozbiera na darmo inne podzespoły.
-
Autor tematuprzemollo
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: czw, 31 sty 2013, 22:21
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
Po rozkreceniu cylindra okazalo sie, ze kawalek tloka jest wtopiony w cylinder,pierscien wtopiony w tlok i ogolnie tlok z jednej strony porysowany fest,cos w niego udezylo ale nic nie widac co to,wal jest w dobrym stanie.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
Chyba że gaźnik jest fatalnie ustawiony i o to tłoka stopiło
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: pt, 24 sty 2014, 01:01
- Motocykl: yz450f
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Brak kompresji po remoncie
Po 2 km jazdy tłok sie stopil? Możliwe to jest? Rozumiem przy dłuższym żyłowaniu na ubogiej mieszance czy braku chłodzenia, gdyby był za ciasno spasowany zatarłby sie a nie stopił. Najlepiej wrzuć zdjecia do działu usterki.