Regulacja gaźnika Husaberg FE501
-
Autor tematuturbo88
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regulacja gaźnika Husaberg FE501
Jest to mój pierwszy temat, tak że witam wszystkich
Kilka tygodni temu zostałem posiadaczem husaberga Fe501. Moto z 2002r. Problem pojawił się ostatnio. Motocykl ciężko było odpalić. Diagnoza to świeca która była do wywalenia i gaźnik który był rozregulowany przez poprzedniego właściciela. Zamiast oryginalnego delorto jest tam Mikuni chyba BST40. Jak poprawnie go wyregulować? Mam manuala do delorto ale to nijak ma się do tego.
Dzięki za pomoc
Kilka tygodni temu zostałem posiadaczem husaberga Fe501. Moto z 2002r. Problem pojawił się ostatnio. Motocykl ciężko było odpalić. Diagnoza to świeca która była do wywalenia i gaźnik który był rozregulowany przez poprzedniego właściciela. Zamiast oryginalnego delorto jest tam Mikuni chyba BST40. Jak poprawnie go wyregulować? Mam manuala do delorto ale to nijak ma się do tego.
Dzięki za pomoc
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501
Po pierwsze zadbaj o odpowiedni model świecy.
Polecam irydowe.
Po drugie upewnij się co do szczelności zaworów i luzów zaworowych.
Jeśli masz opcjonalny gaźnik to jest tylko doświadczalna możliwość dostrojenia.
Polecam irydowe.
Po drugie upewnij się co do szczelności zaworów i luzów zaworowych.
Jeśli masz opcjonalny gaźnik to jest tylko doświadczalna możliwość dostrojenia.
-
Autor tematuturbo88
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501
Zawory ustawione, świeca nowa irydowa denso. Czy automatyczny dekompresator da się ustawić?
Ogólnie problem mam z odpalaniem dwojaki. Po pierwsze moto nie za bardzo współpracuje, a po drugie jestem po operacji kolana i ono też nie bardzo działa.
Ogólnie problem mam z odpalaniem dwojaki. Po pierwsze moto nie za bardzo współpracuje, a po drugie jestem po operacji kolana i ono też nie bardzo działa.
-
Autor tematuturbo88
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501
Przyczyną problemów okazało się lewe powietrze.
Teraz powstał inny problem. W trakcie ostatniej jazdy moto zgasło i już nie dało się go uruchomić. Przyczyna? Ten oto element (dzwignia zaworowa?) Ktoś może wie czy w ktm jest taka sama jak w FE501?
http://zapodaj.net/d62a52e56ebb8.jpg.html
Teraz powstał inny problem. W trakcie ostatniej jazdy moto zgasło i już nie dało się go uruchomić. Przyczyna? Ten oto element (dzwignia zaworowa?) Ktoś może wie czy w ktm jest taka sama jak w FE501?
http://zapodaj.net/d62a52e56ebb8.jpg.html