Regulacja gaźnika Husaberg FE501

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
turbo88
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Regulacja gaźnika Husaberg FE501

Post autor: turbo88 » ndz, 23 lut 2014, 22:42

Jest to mój pierwszy temat, tak że witam wszystkich ;)

Kilka tygodni temu zostałem posiadaczem husaberga Fe501. Moto z 2002r. Problem pojawił się ostatnio. Motocykl ciężko było odpalić. Diagnoza to świeca która była do wywalenia i gaźnik który był rozregulowany przez poprzedniego właściciela. Zamiast oryginalnego delorto jest tam Mikuni chyba BST40. Jak poprawnie go wyregulować? Mam manuala do delorto ale to nijak ma się do tego.

Dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501

Post autor: Majster128 » ndz, 23 lut 2014, 22:57

Po pierwsze zadbaj o odpowiedni model świecy.
Polecam irydowe.
Po drugie upewnij się co do szczelności zaworów i luzów zaworowych.
Jeśli masz opcjonalny gaźnik to jest tylko doświadczalna możliwość dostrojenia.

Autor tematu
turbo88
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501

Post autor: turbo88 » pn, 24 lut 2014, 00:04

Zawory ustawione, świeca nowa irydowa denso. Czy automatyczny dekompresator da się ustawić?
Ogólnie problem mam z odpalaniem dwojaki. Po pierwsze moto nie za bardzo współpracuje, a po drugie jestem po operacji kolana i ono też nie bardzo działa.

Autor tematu
turbo88
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: śr, 19 lut 2014, 12:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja gaźnika Husaberg FE501

Post autor: turbo88 » pn, 10 mar 2014, 00:15

Przyczyną problemów okazało się lewe powietrze.
Teraz powstał inny problem. W trakcie ostatniej jazdy moto zgasło i już nie dało się go uruchomić. Przyczyna? Ten oto element (dzwignia zaworowa?) Ktoś może wie czy w ktm jest taka sama jak w FE501?
http://zapodaj.net/d62a52e56ebb8.jpg.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”