WR 125 przerywa

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

WR 125 przerywa

Post autor: blazej1616 » ndz, 17 cze 2007, 11:31

Witam widzialem temat KX-a ze tez przerywa .Mi sie Husqa WR zachowuje podobnie jak wykrecem go na wysokie obroty to mi przerywa nie wykozystuje w 100% mocy i to jest na kazdym biegu prosze o porady PILNE :D
DZX z Góry POZDRO.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 17 cze 2007, 12:34

Przerywa.. ale jak? tak jakby niemogła sie wkręcić czy poprostu buu buu buu ?
Może woda w paliwie? Check filtr powietrza, świece, przewody wysokiego napięcia, i kostki :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » ndz, 17 cze 2007, 12:41

no takie buu buu buu ale tylko na wysokich bo tak to normalnie chodzi swiece mam nowa,filt powietrza wyczyszczony .

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 17 cze 2007, 19:54

Przydało by sie czasami gwint do końca odkręcić :lol: :lol:

Może nieprzepaliłeś mieszanki i dlatego tak przerywa na wysokich.

jeszcze jedno : jak przerywa? tym razem opisz dokładnie--> czy to jest tak jakby iskry niebyło?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » ndz, 17 cze 2007, 20:17

Kup nową świece, wyczyść filtr, i go porządnie nasącz olejem przeznaczonym do tego typu spraw,i powinno być Ok.PZdr

Autor tematu
blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » ndz, 17 cze 2007, 22:29

swiece mam nowa,filt powietrza wyczyszczony .
juz to zrobilem

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » ndz, 17 cze 2007, 23:14

hm... nie chcę zrobic z siebie idioty ale moze jak się tak gorący zrobiło to trzeba siakąś regulację zrobić? w sumie się nie znam ani trochu, ale na taki pomysł wpadłem.. :roll:
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Autor tematu
blazej1616
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 133
Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
Motocykl: WR 125 / EXC 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chybie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: blazej1616 » pn, 18 cze 2007, 07:35

dowiedzialem sie ze podobno huski tak robia jak sa zimne i trzeba duzo pojeździc zeby go zagrzac wiec to chyba norma ale zobacze co sie bedzie dziac dzx za odpowiedzi pozdro.

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » czw, 21 cze 2007, 18:49

Możesz kieć niewłaściwą świece tzn o niewłaściwej wartości cieplnej ale stawiałbym ze coś może być w zapłonie może cewka juz jest bad i nie nadąża generowac prądu a co do przerwy na świecy to powinna zazwyczaj wynosić 0,6 0,7 mm nie jak jest w nowej swiecy że 1 albo 1,5mm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”